اکبرزاده از آغاز عملیات اجرایی فاز پنج پروژه مسکونی حضرت فاطمه الزهرا (س) رشت با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان«محمد اکبرزاده» در گفتگو با خبرنگار این رسانه از رشت از آغاز عملیات اجرایی فاز پنج پروژه مسکونی حضرت فاطمه الزهرا (س) رشت با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور خبر داد گفت: فردا (چهارشنبه۲ تیر ) ۳۳ پروژه اجرای طرح هادی روستایی در گیلان به صورت متمرکز به بهره برداری می رسد.

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه برای این پروژه ها ۱۵۱ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: بهره برداری از ۱۱۰ هزارمین واحد مسکونی طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی و هشتصدمین واحد مسکن‌ محرومین از دیگر برنامه های فردا است.

اکبرزاده تصریح کرد: حضور در جلسه انجمن خیرین مسکن ساز استان، شورای اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان، دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و ملاقات با آیت اله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و دیدار با استاندار گیلان از دیگر برنامه هایی است که با حضور حجت الاسلام روحانی نژاد در گیلان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: معارفه نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان از دیگر برنامه های سفر حجت الاسلام روحانی نژاد به گیلان است.