اختصاصی/صفیر گیلان؛شهردار فومن با بیان اینکه در  طی هفته گذشته  اقدامات زیادی  در حوزه شهری فومن به ویژه اصلاح هندسی بلوار ها از جمله بلوار شهید افتخاری جنب فرمانداری و نصب تابلوی راهنمای مسیر صورت گرفته است گفت:عمران و آبادانی در شهر فومن همچنان تا نیمه اسفتد ماه ادامه دارد. حسین غلام‌نیا فومنی در ادامه […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛شهردار فومن با بیان اینکه در  طی هفته گذشته  اقدامات زیادی  در حوزه شهری فومن به ویژه اصلاح هندسی بلوار ها از جمله بلوار شهید افتخاری جنب فرمانداری و نصب تابلوی راهنمای مسیر صورت گرفته است گفت:عمران و آبادانی در شهر فومن همچنان تا نیمه اسفتد ماه ادامه دارد.

حسین غلام‌نیا فومنی در ادامه به برخی از اقدامات انجام شده شامل نصب تابلوی راهنما در پنج نقطه شهر و فضاسازی شهر برای پذیرایی از گردشگران  اشاره و افزود: زیبا سازی بلوارها و میادین و مجسمه آناهیتا و دیگر مجسمه ها ، حرس درختان تزئینی رنگ آمیزی و گل کاری  میدانها  و نصب کفپوش خیابان ها از دیگر اقدامات شهرداری فومن است.

شهردار فومن بیشتر فعالیت مجموعه شهرداری را در نصب چراغ ها و بازسازی و زیر سازی  خیابانها  و نصب تابلوی راهنمای مسیر  و کفپوش خواند و گفت:عمران و آبادانی در شهر فومن  ادامه دارد.

غلام نیا به تولید سطل زباله در واحد خدمات شهری شهرداری فومن با ضایعات اشاره و افزود: و سرفه جویی در خرید سطل زباله از دیگر اقدامات ما   راستای حمایت از تولید و صرفه جویی در هزینه هها است..

 

وی با بیان اینکه تلاش شده تا با اعتبارات موجود بهترین اقدام انجام شود، افزود: درباره مسیر دانشگاه پیام نور فومن نیز پنج تاکسی تعبیه شده تا مشکلات رفت و آمد مردم این منطقه مرتفع شود در مسیر دانشگاه دامون نیز تاکسی‌هایی مستقر خواهند شد.

 

شهردار فومن در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه از گذشته کم‌کاری‌های در حوزه ترافیکی شهرستان فومن انجام شده است، بیان‌کرد: مسیر روستایی و مشکلات ترافیکی مربوط به این حوزه‌ها و استقرار تاکسی باید با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حل شود  و شهرداری زیاد نمی تواند در این حوزه ورود کند.

شهردار فومن با اشاره  به اینکه مجموعه شهردار و خدمات شهری و پرسنل شهرداری فومن شبانه روزی در حال فعالیت هستند گفت: