به گزارش صفیر گیلان؛مهندس نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان این خبر گفت : پیش فروش بلیط نوروزی اتوبوس از ۱۲ اسفند ماه در استان گیلان همزمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز می گردد. وی افزود : پیش فروش بلیطهای مسافری از ۱۲ اسفند ماه […]

به گزارش صفیر گیلان؛مهندس نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان این خبر گفت : پیش فروش بلیط نوروزی اتوبوس از ۱۲ اسفند ماه در استان گیلان همزمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز می گردد.
وی افزود : پیش فروش بلیطهای مسافری از ۱۲ اسفند ماه بصورت توامان، حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد و هم استانیهای عزیز می توانند از طریق مراجعه به درگاههای فروش بلیط اینترنتی استانwww.gilanmosafer.ir و کشوری www.payaneh.ir و نیز از طریق سایتهای اختصاصی شرکتهای حمل و نقل مسافر نسبت به تهیه بلیط به مقاصد مورد نظر اقدام نمایند. ضمناً می توانند بلیطهای نوروزی خود را بصورت حضوری و از طریق پایانه های عمومی ، دفاتر فروش بلیط در سطح شهر نیز تهیه نمایند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان سپس با اشاره به تشکیل ستاد جابجایی مسافرین نوروزی ،خاطر نشان نمود: ۱۴۰شرکت حمل و نقل مسافر استان گیلان با بیش از ۳هزار دستگاه وسیله ی نقلیه شامل ۱۸۱دستگاه اتوبوس،۷۷۸دستگاه مینی بوس و ۱۶۲۴دستگاه سواری آماده ارائه خدمت به مسافرین نوروزی می باشند.
مهندس نازک کار در ادامه ضمن اشاره به آمار جابجایی مسافر در نوروز سال ۹۷ گفت: در نوروز گذشته بیش از ۲۶۵هزار نفر مسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نمودند.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در طرح جابجایی مسافرین نوروزی سال ۹۷ بالغ بر۳۷هزار مسافر بلیطهای خود را از طریق پیش فروش (حضوری و اینترنتی) تهیه نمودند. (که از این آمار ۴ هزار مسافر در بلیط خود را بصورت اینترنتی تهیه نمودند.)