به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از شفت؛رئیس پایانه های حمل و نقل غرب گیلان در جلسه شورای ترافیک این شهر   با اشاره به  اینکه خوشبختانه با انجام برنامه های آموزشی شاهد کاهش تصادفات عابران و موتورسواران در شهرستان شفت هستیم، گفت: با اختصاص اعتبارات لازم تاکنون در پنج روستای بخش مرکزی دوره های آموزشی […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از شفت؛رئیس پایانه های حمل و نقل غرب گیلان در جلسه شورای ترافیک این شهر   با اشاره به  اینکه خوشبختانه با انجام برنامه های آموزشی شاهد کاهش تصادفات عابران و موتورسواران در شهرستان شفت هستیم، گفت: با اختصاص اعتبارات لازم تاکنون در پنج روستای بخش مرکزی دوره های آموزشی برگزار شده است.

سید مرتضی عظیمی با اعلام این خبر که تا امروز بیش از ۱۰۰ کلاه ایمنی بین موتور سواران توزیع شده افزود:برگزاری چنین دروه های آموزشی می تواند  بسیار تأثیرگذار باشد.

وی به فوت هفت نفر موتور سوار در تصادفات سال ۹۴ در شهرستان اشاره کرد وگفت : خوشبختانه در سال ۹۵ هیچ تصادف فوتی رخ نداده و آمار امسال نیز تاکنون ازسوی پزشکی قانونی اعلام نشده است.

رئیس پایانه های حمل و نقل غرب گیلان  به اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه های اصلی اشاره و تصریح کرد؛ با کمک آموزش و پرورش و اعتبارات اختصاص یافته از سوی شهرستان و استان بیش از تعهدات درنظر گرفته شده دوره آموزشی برگزار شده است.

عظیمی با بیان اینکه ایمن سازی ادوات کشاورزی امسال برای نخستین بار با حضور پیمانکاران برگزار شد، تصریح کرد: تردد این ادوات در سطح معابر ایجاد خطر و حادثه کرده و به همین منظور در سطح شهرستان دوره های آموزشی در بخش جیرده، صیقل کومه و پنج روستای تابعه انجام شد.

ایشان با اشاره به اینکه تا امروز هیچ گونه افزایش نرخ در تاکسی نداشتیم، گفت: باید با هرگونه تخلفی در این زمینه برخورد شود.