صفیر گیلان؛مدرس حوزه و دانشگاه در نشست یصرتی «هویت من» رسانه را بزرگترین ابزار تغییر الگوی زندگی عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخلاف غربی ها که به خوبی قدرت رسانه را درک کرده اند، ما هیچگاه در این بخش سرمایه گذاری جدی نکردیم و از ان غافل ماندیم.

به گزارش  پایگاه خبری صفیر گیلان، نشست بصیرتی «هویت من» ویژه بانوان صبح امروز سه شنبه(۲۱ تیر) با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، بسیج کارمندان گیلان، سپاه قدس و پایگاه بسیج سردار شهید حسین املاکی (بسیج کتابداران گیلان) با حضور پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و با سخنرانی محبوبه مهدوی، مدرس حوزه و دانشگاه و در سالن اجتماعات شاهد و ایثار برگزار شد.
در این نشست بصیرتی که ویژه بانوان شاغل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد ضمن پرداختن به موضوع عفاف و حجاب در خصوص ویژگی های این مقوله مهم بحث و تبادل نظر شد.
محبوبه مهدوی، مدرس حوزه و دانشگاه در این نشست فرهنگی ضمن اشاره به سالروز واقعه تاسف بار مسجد گوهرشاد، استکبار جهانی را سردمدار مقابله با ارزش های والای اسلامی بویژه در حوزه عفاف و حجاب عنوان کرد.
این مدرس دانشگاه همچنین پوشش زن مسلمان را مانع آسیب وی در جامعه و تربیت نسل های آگاه و روشنفکر در جامعه توصیف کرد.


مهدوی با تاکید بر اینکه تا وقتی آموزه های دینی رسانه ای نشود فایده ای ندارد گفت: یکی از مشکلات این است که هیچگاه برای رسانه خرج یا سرمایه گذاری نمی کنیم. اما در طرف دیگر دنیای غرب قدرت رسانه را به خوبی فهمیده است و امروز با استفاده از قدرت رسانه فرزندان ما را می دزدند.
وی با بیان اینکه امروز رسانه ابزاری برای هدف قرار دادن ریشه فرهنگی سرزمینمان در دست غربی ها شده است گفت: خداوند در ۱۴۰۰ سال پیش برای ما الگوی معصوم قرار داد که ما درست زندگی کنیم اما امروز متاسفانه بدلیل اینکه الگوهایمان را برای فرزندانمان به روز رسانی نکرده ایم با بی الگویی مواجه شده ایم و امروز می بینیم با گروه های “مردان زن‌نما” کشورهای دیگر برای فرزندانمان الگوسازی می کنند.
این مدرس حوزه و دانشگاه به پدران و مادران هشدار داد و افزود: شما تصور می کنید فرزندانتان تنها به یک آهنگ گوش می دهند این درحالیست که آنان با برنامه ریزی هویت فرزندانتان را نشانه گرفته اند.
مهدوی با بیان اینکه غرب از علم علیه بشریت استفاده می کند گفت: خدا می خواهد ما فهیم باشیم و بیاندیشیم لذا بایستی نسبت به تربیت و آموزش فرزندانمان هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه زندگی ائمه تمام اختیار است و نظام خدا نظام اختیار است گفت: خدا خطاب به انسان می گوید من می خواهم ایمانت به جایی برسد که ترس و غصه برایت وجود نداشته باشد لذا الگوی معصوم معرفی کرد تا مسیر را بیابیم و درست زندگی کنیم.