مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با صدور پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به مشترکین و کارکنان اینشرکت تبریک گفت.

صفیر گیلان؛مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با صدور پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به مشترکین و کارکنان اینشرکت تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است :

دفاع مقدس یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی بزرگ مردانی است که در حساس‌ترین برهه تاریخ معاصر ایران اسلامی به فرمان ولی فقیه زمان و با تاسی از نهضت عاشورا و کربلا جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و با اهدای خون خود به بالاترین مقصد کمال انسانی نایل گشتند.
حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله‌های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده اند و با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس گام برداریم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم مشترکین وکارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و خانواده معزز شهداء تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق روزافزون هم استانی های ارجمند را در پرتو منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

محمد تقی مهدیزاده
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان