فرماندار فومن؛ زهد، تقوا و سیر و سلوک عرفانی علاوه بر دانش بی نظیر، از ویژگی های این عالم ربانی بود و بنابراین ضرورت دارد برنامه مناسبی جهت تشریح ابعاد شخصیتی و گرامیداشت ایشان پیش بینی و اجراء شود.

به گزارش صفیر گیلان از شهرستان فومن؛ امروز یکشنبه مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، جلسه ستاد ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله بهجت فومنی تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور موسی فکور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین و روحانیون شهرستان همراه بود، به منظور برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره حضرت آیت الله بهجت هماهنگی و برنامه ریزی شد.

فکور ضمن تبریک روز کارگر، روز معلم و همچنین با تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر، با اشاره به این که حضور در این جلسه مایه مسرت و ارادت بیشتر به مقام والای این روحانی برجسته است، اظهار کرد: ضرورت دارد مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بهجت در شان و متناسب با جایگاه والای این مرجع بزرگوار باشد.

وی با بیان این که بیان، رفتار و کردار این شخصیت بزرگ مورد توجه مردم است، اظهار کرد: هرجایی که سخنان آیت الله بهجت مطرح شود، مردم شیفته ابعاد شخصیتی ایشان می شوند.

فکور افزود: زهد، تقوا و سیر و سلوک عرفانی علاوه بر دانش بی نظیر، از ویژگی های این عالم ربانی  برای رسیدن به حقیقت بود و بنابراین ضرورت دارد برنامه مناسبی جهت تشریح ابعاد شخصیتی و گرامیداشت ایشان پیش بینی و اجراء شود.

فرماندار شهرستان با اشاره به این که فضای شهر باید به نحوی آراسته شود که تصاویر این شخصیت گرانقدر در سطح شهرستان بیشتر مشاهده شود، افزود: باید همه ظرفیت ها در خدمت این ستاد قرار بگیرد.

در این جلسه مقرر شد مراسم گرامیداشت عالم ربانی حضرت آیت الله بهجت فومنی در ساعت ۱۷ روز پنج شنبه مورخ ۲۹ اردیبهشت در مسجد ولیعصر (عج) بالامحله شهر فومن برگزار شود.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری