صفیر گیلان؛طی حکمی از سوی عبداله پاکاری ، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان، ابراهیم ولایت بعنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لاهیجان منصوب شد.

به گزارش صفیر گیلان؛عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد گیلان طی حکمی «ابراهیم ولایت» را به سمت «رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان لاهیجان» منصوب کرد.
مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید بنیاد شهرستان لاهیجان با حضور مدیرکل و رئیس اداره بازرسی بنیاد شهیدوامور ایثارگران استان گیلان و فرماندار شهرستان لاهیجان ، صبح روز چهارشنبه ۳ شهریور در  فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان لاهیجان ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجائی و باهنر گفت: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب، شهید رجایی و شهید باهنر است که فارغ از توجه به پست و مقام به خدمت برای مردم می‌اندیشیدند.
وی افزود: درس بزرگ این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت، حضور مؤثر و انقلابی و جهادی در تمامی صحنه ها، دوشادوش مردم بود که باید این سیره ارزشمند در سرلوحه کار همه کارمندان قرار گیرد.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اینکه خدمت به بهترین اقشار جامعه موهبتی ایست از جانب خداوند که نصیب کارکنان بنیاد شده است اظهار داشت: باید در تمامی رده‌های مسئولیتی تلاش نماییم، از فرصتی که برای خدمت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران در اختیار داریم به بهترین شکل استفاده نماییم.
پاکاری با بیان اینکه شهرستان لاهیجان سومین شهرستان استان از لحاظ بیشترین نرخ ایثارگری می‌باشد گفت: با عنایت به اینکه ۸درصد از ایثارگران این استان در شهرستان لاهیجان سکونت دارند و به لحاظ حساسیت وپیگیری مشکلات حوزه ایثارگران با معرفی وانتصاب آقای ابراهیم ولایت که خود نیز از قشر معزز ایثارگری می‌باشد و و تجربیات مدیریتی موفقی دارد، امیدواریم بتوانیم تا حد توان وظایف خود را به انجام برسانیم.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه شایسته سالاری، تعهد و تجربه در انتخاب مدیران ا ز مهم‌ترین ارکان تصمیم گیری می‌باشد، اظهار داشت: نفس تغییر وتحول خوب است بویژه اگر نیت انسان نیت سازمانی وخالصانه والهی باشد که شاهد تغییر وتحولات عظیم در مجموعه کاری خواهیم بود که این تحولات منشا خیرات، برکات، تحول وپویایی در سازمان می‌شود.
در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات “محمد رضا شمسی پور” ، ” ابراهیم ولایت ” بعنوان رئیس جدبد بنیاد شهرستان  معرفیشد.
“ابراهیم ولایت”  فرزند شهید معزز و پیش از این رئیس بنیاد شهیدو امورایثارگران شهرستان ورامین استان تهران بود.
شهرستان لاهیجان در شرق استان گیلان ، ۶۱۹ شهید بیش از ۱۶۰۰ جانباز و ۱۹۴ آزاده سرافراز دارد.