صفیر گیلان؛سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید براینکه مشارکت گسترده در انتخابات مسئله ای حائز اهمیت است، گفت: نباید به دلیل مشکلات صحنه انتخابات را ترک کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛سید کاظم دلخوش اباتری در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر  اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: علی رغم تمام  مشکلات همچون شیوع کرونا و مدیریت ضعیف باید توجه کنیم این کشور برای خود مردم است و مسئولین نظام هم از خود مردم هستند، بر همین اساس به هر میزان حضور مردم در پای صندوق های رای پرشورتر باشد و میزان تعرفه ها بیانگر حضور گسترده مردم باشد قطعا این مهم در معادلات دیپلماتیک سیاسی و اقتصادی جهان با ما تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: نباید به این بهانه که برخی مدیریت ها ضعیف است صحنه انتخابات را ترک کنیم، صحنه انتخابات و این کشور برای همه مردم است، این مردم باید در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند و توجه کنند که عدم حضور مشکلی را حل نمی کند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس درباره اینکه چگونه می توان انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات را برانگیخت؟ گفت: شرایط تحریم، ضعف مدیریت ها در برخی از بخش ها، مشکلات و شرایط کرونایی همه و همه موجب شده مردم دلخور باشند، همه ما هم شاهد این مباحث و مشکلات هستیم، ولی هر کسی که خود را دغدغه مند می داند باید به مردم و جامعه آگاهی رسانی کند که وجود این مشکلات دلیل خوبی نیست که ما صحنه انتخابات را ترک کنیم.

دلخوش گفت: به هر میزان کنار بنشینیم دشمنان این آب و خاک بیشتر به جلو می آیند هر که به خاک و وطن خود علاقه مند است باید در این عرصه حضور پر شور داشته باشد.

انتهای پیام