به گزارش صفیر گیلان؛سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در جشنواره «ره آورد سرزمین نور »ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در رابطه با رزمایش محمد رسول الله ۲ تصریح کرد: مرحله سوم رزمایش بزرگ محمد رسول الله ۲ که در دو حوزه نظامی و خدمت […]

به گزارش صفیر گیلان؛سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در جشنواره «ره آورد سرزمین نور »ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در رابطه با رزمایش محمد رسول الله ۲ تصریح کرد: مرحله سوم رزمایش بزرگ محمد رسول الله ۲ که در دو حوزه نظامی و خدمت رسانی برگزار شده و تکرار رزمایش روز پنج شنبه ۱۲ مهر ماه ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه عضدی رشت با اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلان برگزار می شود.

 سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امام راحل ما به درستی فرمودند که مظهر قدرت ما شهدا هستند و حقیقتا هم همینگونه هست که این عزیزان با جانفشانی خودشان موقعیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی را موجب شده اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مظهر قدرت ما شهدا هستند و نگاه ما شهدا یی است گفت: درک شهید سخت است  ،شهادت یعنی متصل به خدا بودن،شهید بعد شهادت وصل به قدرت خدا می شود .

سردار عبداله پورخطاب به خانواده شهدای حاضر در این جشنواره گفت:داغ جوان سخت است و روایت است که امام حسین(ع) وقتی شهادت علی اصغر را شنید دور اسب چرخید و چهار دست و پا راه رفت.

ایشان تاکید کرد؛تا زمانی که به شهدا وصل هستیم کسی نمی تواند به ما چیزی بگوید  و بر ما غلبه داشته باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان قدم برداشتن برای شهدا و در راه شهدا را  اثر بخش خواند و گفت: با شهدا پای ارمان شهدا بایستیم خسته نشویم و برای ظاهر کار نکنیم.

وی اتصال به شهدا  را  اتصال به خداوند دانست و افزود: استقامت رمز پیروزی است کسی با شهدا باشد عاقبت به خیر می شودو مطمئنا هر گز در راه زندگی گم نمی شوید.

سردار عبداله پور در این همایش  با اشاره به اینکه بررسی ۱۸کشوری که سلاح اتمی دارندنشان دادکه همه ی کشورها جمع شوند قدرت امریکا رادر سلاح اتمی ندارندگفت: ولی ما در مقابل دشمن چه قدرتی داریم ،قدرت عربستان نفت،چین جمعیت و جقرافیا ،قدرت ایران چی که همه علیه ما بسیج شده اند.

وی افزود: تمام قدرتهای دنیا نگاهشان این بود که داعش بماند و جمهوری اسلامی نابود شود ولی ما با تکیه بر شهدا توانستیم داعش را با خاک یکسان کنیم.
وی در رابطه با رزمایش محمد رسول الله ۲ تصریح کرد: مرحله سوم رزمایش بزرگ محمد رسول الله ۲ که در دو حوزه نظامی و خدمت رسانی برگزار شده بود روز پنج شنبه ۱۲ مهر ماه ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه عضدی رشت با اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلان برگزار می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان خاطر نشان کرد: استقامت ما منطقی، واقعی و دائمی است و باید ارتباط خود را با شهدا تقویت کنیم تا شهدا دست ما را بگیرند.