اختصاصی صفیر گیلان؛تئاتر خیابانی مضرات اعتیاد در ۲۰ دقیقه توسط بازیگران گروه نمایش جمعیت هلال احمر فومن و  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به کارگردانی علی نظری با هدف آگاهی عمومی از خطر اعتیاد در میدان اصلی شهر فومن اجرا شد. در این نمایش خیابانی معرفی زبان هنر مهمترین راه پیشگیری از مواد مخدر بود […]

اختصاصی صفیر گیلان؛تئاتر خیابانی مضرات اعتیاد در ۲۰ دقیقه توسط بازیگران گروه نمایش جمعیت هلال احمر فومن و  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به کارگردانی علی نظری با هدف آگاهی عمومی از خطر اعتیاد در میدان اصلی شهر فومن اجرا شد.

در این نمایش خیابانی معرفی زبان هنر مهمترین راه پیشگیری از مواد مخدر بود که به نمایش برای عموم درآمد و نشان داد که باید از ظرفیت و توان هنرمندان در پیشگیری و مبارزه با اعتیاد بهره گرفته و با برنامه های فرهنگی، آموزش های لازم ارائه شود.

اجرای تئاتر خیابانی با شعار «نه به اعتیاد» در روزگار کرونایی در فومن با رویکرد ترویج پیشگیری از سوءمصرف و استعمال مواد مخدر، یادآوری آموزش‌های پیشگیرانه، نشان دادن تاثیرات مخرب اعتیاد در جریان زندگی اجتماعی و اختلافات خانوادگی و جرائم ناشی از آن است که توسط جمعیت هلال  احمر شهرستان فومن برگزار شد.

این برنامه با حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر، جمعیت هلال احمر،نیروی انتظامی ،اداره بهزیستی ،شهرداری فومن و همکاری گروه هنرهای نمایشی شهرستان فومن به سرپرستی علی نظری  و … اجرا می‌شود.

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر کنترل فشار خون  توسط جمعیت هلال احمرفومن در میدان شهرداری فومن از دیگر برنامه این روز بود که توسط جمعیت جوانان برگزار شد.

هفته نخست تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر و بیست و ششم ژوئن مصادف با پنجم تیرماه، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است.

عکس/زلیخا صفری راسته کناری

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری