مدیرعامل توزیع برق گیلان اعلام کرد:

اجرای مانور سنجش آمادگی ادارات و سازمان‌های گیلان برای گذر از پیک تابستان

  پرینت
اجرای مانور سنجش آمادگی ادارات و سازمان‌های گیلان برای گذر از پیک تابستان
شناسه خبر : 44838 | تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1400 - 14:18 | 227 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

محمد اسماعیل هنرمند، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از اجرای مانور سراسری سنجش آمادگی ادارات و سازمان‌های استان برای گذر از پیک تابستان پیش رو خبر داد.

هنرمند تاکید کرد: روند رشد بار سرمایشی در کشور معمولا از اردیبهشت ماه آغاز و تا مرداد ماه هر سال به اوج خود می‌رسد و با توجه به اینکه ظرفیت‌های تولید نیروگاهی ایجاد شده با روند رشد بار متوازن نمی‌باشد، لذا ضرورت هرچه بیشتر مدیریت و محدودیت مصرف وتامین سهمیه انرژی بر مبنای الگوی مصرف به خصوص بار سرمایشی، که بخش عمده پیک مصرف را به خود اختصاص میدهد، ضرورت پیدا میکند.

وی اضافه کرد: این مدیریت مصرف و محدودیت قبل از آنکه برای مشترکین خانگی و تجاری و یا صنعتی مورد اعمال قرار گیرد، لازم است از دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی آغاز شود تا علاوه بر حفظ آمادگی این دستگاه‌ها برای تداوم خدمت‌رسانی در زمان بحران‌ها، الگوسازی مناسبی نیز توسط خود حاکمیت صورت گیرد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: این مانور ۱۵ اردیبهشت سالجاری و همزمان با سراسر کشور به اجرا درخواهد آمد و سنجش و ارتقاء آمادگی شرکت‌های توزیع برق، سنجش نقاط قوت و قابل بهبود منابع انسانی و آماده به کار بودن تجهیزات و برنامه‌ریزی جهت رفع نقایص احتمالی، افزایش مهارت‌های فردی و جمعی و تبادل دانش و تجربیات، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، سنجش میزان کارآمدی دستورالعمل‌ها و روش‌های اطلاع‌رسانی، هدفمند کردن کلیه فعالیت‌ها و آمادگی‌ها با اجرای مانور از جمله اهداف اجرای مانور مذکور می‌باشد.

هنرمند خاطرنشان کرد: طی این مانور و از یک هفته قبل با ارسال اطلاعیه به سازمان‌ها و ادارات ذی ربط، اجرای مانور اطلاع‌رسانی خواهد شد و در روز مانور با فرمان از مرکز پایش صنعت برق کل کشور، دستگاه‌ها و ادارات مذکور ملزم به کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق خود نسبت سال گذشته می‌باشند.

وی در پایان اظهار داشت: حفظ آمادگی دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی مهم خواهد بود و در بازه زمانی ساعت ۱۱ تا زمان پایانی وقت اداری بازدید میدانی با حضور نمایندگانی از استانداری‌ها و یا فرمانداری‌ها و شرکت توزیع برق از نحوه مدیریت دیماند قابل مصرف یا محدود شده به‌عمل آمده، سطح آمادگی دستگاه‌ها برای این مدیریت و همچنین میزان آماده به کاری مولدهای اضطراری کنترل خواهد شد

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.