به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ حسین اسمعیل پور فرماندار رودسر در اولین نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از اختصاص بیش از ۱۱ میلیارد تومان  اعتبار در سال جاری برای اجرای طرح های عمرانی این شهرستان خبر داد و گفت :تخصیص این اعتبار از محل […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ حسین اسمعیل پور فرماندار رودسر در اولین نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از اختصاص بیش از ۱۱ میلیارد تومان  اعتبار در سال جاری برای اجرای طرح های عمرانی این شهرستان خبر داد و گفت :تخصیص این اعتبار از محل تملک و دارایهای سرمایه ای بوده که بزودی از بخش های دیگر بودجه ، اعتبارات پیش بینی شده به شهرستان اعلام می شود .

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور و کاهش اعتبارات تعریف شده برای شهرستان  تصریح کرد : با توجه به پیش بینی بودجه محدود شهرستان بیشتر سعی ما بر این است برای اجرای پروژه های عمرانی از منابع محلی و داخلی شهرستان بنحو شایسته ای استفاده کنیم .

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با توصیه أکید به مدیران دستگاه‌ها به منظور تلاش برای جذب اعتبارات اختصاص‌یافته ، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید با سازمان مربوطه خود ارتباط بیشتری داشته و حداکثر اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان را جذب نمایند .

اسمعیل پور خاطر نشان کرد : آنچه مورد تاکید است جذب اعتبارات ملی است و ضرورت دارد در این زمینه از ظرفیت نماینده شهرستان برای جذب اعتبارات ملی بهره گیری کنیم .

فرماندار شهرستان رودسر ابراز امیدواری کرد با وحدت ، تعامل و انسجام دستگاهها  روند رو به رشد وتوسعه شهرستان کماکان ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین صفری نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به شرایط ویژه کشور به لحاظ اقتصادی گفت : منابع ما در سطح کلان کاهش پیدا کرده است و باید سعی کنیم هزینه ها را کاهش داده و مسائل و مشکلات را براساس اولویت بندی بررسی و حل نمائیم .