به گزارش اختصاصی صفیر گیلان، محسن عادلی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فومن  بااشاره به اینکه در سال گذشته در ردیف های استانی حدود ۵۰ پروژه در نظر گرفته شده بود گفت: از این تعداد ۴۸ پروژه مربوط به راه بوده است که  برای اجرای این تعداد پروژه حدود ۸۸ میلیارد ریال اعتبار […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان، محسن عادلی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فومن  بااشاره به اینکه در سال گذشته در ردیف های استانی حدود ۵۰ پروژه در نظر گرفته شده بود گفت: از این تعداد ۴۸ پروژه مربوط به راه بوده است که  برای اجرای این تعداد پروژه حدود ۸۸ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شد.

مدیریت ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه متاسفانه این میزان اعتبار تخصیص نیافته است، گفت: در مجموع از این میزان اعتبار در نظر گرفته شده تنها حدود ۱۳۵ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته که معادل ۱۰ درصد از اعتبارات است.

عادلی با اشاره به اینکه اداره راه به این اعتبارات بسنده نکرده و  در سطح شهرستان فومن فعالیت خوبی  در زمینه نهضت آسفالت انجام داده است، خاطرنشان کرد: طی سه ماهه گذشته حدود ۲۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان فومن آسفالت شده است که این بالاترین امار است.

 مدیریت ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی گیلان  با اشاره به اینکه علارغم منابع محدود با فشارها بر پیمانکار در سال ۹۵ تا ۹۶ بالغ بر ۴۱ کیلومتر اسفالت در غالب ۱۷ پروژه با ۶۵ میلیارد ریال اجرایی شده است و این در مقابل اعتبارات قابل مقایسه و ارزیابی نیست.

وی ادامه روکش آسفالت را از وظایف راه و شهر سازی و راه داری خواند و گفت: اجرای پروژه پل آبونمان رودبارچیره از دست راه و شهر سازی خارج است مگر اینکه اعتباراتی از طرف فرمانداری اختصاص داده شود.