مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان؛

اجرای پویش ملی به رنگ مدرسه در گیلان

  پرینت
اجرای پویش ملی به رنگ مدرسه در گیلان
شناسه خبر : 50653 | تاریخ انتشار : 27 مهر 1400 - 16:11 | 218 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛مهندس دقیق با اشاره به اجرای پویش ملی به رنگ مدرسه، افزود: این پویش در استان گیلان نیز همزمان با سراسر کشور در راستای طرح تحولی آجر به آجر و با هدف ترغیب هر چه بیشتر مردم به امر مدرسه‌سازی از ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا آبان ماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش صفیر گیلان از رشت، مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، ضمن تشکر و قدرشناسی از صدا و سیما و اصحاب رسانه، اذعان داشت: همراهی اصحاب رسانه با نوسازی مدارس و توسعه فضاهای آموزشی استان ستودنی است.

وی با تشریح ابعاد مختلف اجرای پویش ملی به رنگ مدرسه، ابراز داشت: در این پویش کودکان ۶ تا ۱۲ سال اقدام به کشیدن نقاشی با موضوع مدرسه دوست داشتنی من نموده و نقاشی های خود را در سایت‌ ajorBajor.ir بارگذاری و به پر بازدیدترین نقاشی‌ هر استان نیز هدایایی داده خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید ابراز داشت: امیدوارم شرایط و تمهیدات مناسبی فراهم گردد تا پس از دو سال دوری از فضای آموزشی، شاهد حضور دانش آموزان در مدارس باشیم.

وی با تبیین عملکرد اداره کل نوسازی مدارس در حوزه  توسعه فضاهای آموزشی، اظهارداشت: با تلاش های صورت گرفته و با حمایت های انجام شده توانستیم از سال ۹۹ تا ۱۴۰۰ تعداد ۳۳ پروژه با ۱۶۶ کلاس درس با هزینه ۶۷۰ میلیارد ریال و با زیربنای بالغ بر۲۰ هزار متر مربع را احداث و به فضاهای امن آموزش و پرورش اضافه نمائیم.

مهندس دقیق در بخش دیگری از گفتگو، همراهی خیرین در کنار مسئولین را پشتوانه بسیار مهمی توصیف کرد و ابراز داشت: ما امروز  به وجود خیرین گرانقدر افتخار می کنیم و این انسانهای آسمانی به اعتلای کشور عزیزمان به زیبایی تمام می اندیشند.

وی با اشاره به پروژه های در دست اجرا در سال جاری، اظهار امیدواری نمود: با عنایت به خداوند متعال امیدوارم بتوانیم تا پایان سال جاری ۱۸ پروژه با ۷۸ کلاس درس با زیربنای بالغ بر ۱۱ هزار مترمربع با اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال را احداث و تحویل آموزش و پرورش نمائیم.

برچسب ها
نوشته های مشابه
شناخت درست از زمان و ظرفیت ها،شرط موفقیت در مسئولیت هاست
برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از ۸ اردیبهشت ماه /رشد ۲۱۵ درصدی صدور کارت‌ بازرگانی در گیلان
سازمان‌های مردم نهاد نقش مهمی در مبارزه با شیوع آسیب اجتماعی اعتیاد دارند
خبر خوب/آغاز بیمه رایگان مادران روستایی واجد شرایط در گیلان
راهبر رسانه امید آفرینی و ایجاد انگیزه با کنش موثر در راستای تحقق شعار سال باشد
وقتی صحن مشهد الرضا گیلان پر زرق و برق تر از گذشته آینه عبادت و عرفان دلهای عاشق می شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.