به گزارش خبرنگار صفیر گیلان ،لاهیجان /ابتکار اداره گاز شهرستان لاهیجان برای تامین هزینه لوله کشی گاز داخلی خانوارهای تحت پوشش بهزیستی با پیشنهاد تعدادی از جوانان فرهیخته و جمعی از مسئولین دلسوز شهرستان لاهیجان ستودنی است. اداره گاز شهرستان لاهیجان با همکاری اداره بهزیستی و اداره ارشاد اقدام به جذب حامیان مالی و برگزاری […]

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان ،لاهیجان /ابتکار اداره گاز شهرستان لاهیجان برای تامین هزینه لوله کشی گاز داخلی خانوارهای تحت پوشش بهزیستی با پیشنهاد تعدادی از جوانان فرهیخته و جمعی از مسئولین دلسوز شهرستان لاهیجان ستودنی است.

اداره گاز شهرستان لاهیجان با همکاری اداره بهزیستی و اداره ارشاد اقدام به جذب حامیان مالی و برگزاری کنسرت خیریه با حضور گروه موسیقی دیلمون و با هدف تامین هزینه مالی خانوارهایی که به دلیل عدم تمکین مالی امکان لوله کشی گاز داخل منزل خود را نداشته اند نمود.

این کنسرت خیریه با استقبال بی نظیر شهروندان در تاریخ ۲۵ بهمن در محل هتل رسپینای لاهیجان و با حمایت مالی تولیدکنندگان و شرکت های تجاری فعال در لاهیجان و ۴۰۰ تن از خیرین شرکت کننده در کنسرت برگزار گردید.

شایان ذکر است، برای بهتر برگزار شدن این برنامه؛مهندس اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان،دکتر پارسی مدیرکل بهزیستی گیلان، مهندس میرغضنفری فرماندار شهرستانو دکتر نیکفر نماینده مجلس شورای اسلامیو بسیاری از مسئولین شهرستان به همراه جمعی از خیرین بزرگوار این شهرستان  نیز حضور به هم رسانیدند.
در انتهای این مراسم لوح تقدیری با امضا ریاست اداره گاز و بهزیستی شهرستان به تنی چند از خیرین بزرگوار اهدا گردید…

اجرای قطعه ؛گاهی خدا میخواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد وقتی دستی را به یاری میگیری بدان که دست دیگرت در دست خداست

متعاقبا اقدامات گازرسانی انجام شده جهت جامعه هدف مذکور، توسط درآمد باقی مانده این کنسرت خیریه به اطلاع مردم همیشه همراه شهرستان خواهد رسید.

image_2019_2_16-8_6_55_7_yVF image_2019_2_16-8_6_29_706_3ka