به گزارش صفیر گیلان، شهرود امیر انتخابی ضمن فرا رسیدن روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، گفت: شعار امسال موزه به مثابه کانون فرهنگی، آینده سنت‌ها نام گذاری شده است. وی افزود: به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی ۵۴ برنامه در سطح استان گیلان برگزار می شود. امیر انتخابی با بیان […]

به گزارش صفیر گیلان، شهرود امیر انتخابی ضمن فرا رسیدن روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، گفت: شعار امسال موزه به مثابه کانون فرهنگی، آینده سنت‌ها نام گذاری شده است.

وی افزود: به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی ۵۴ برنامه در سطح استان گیلان برگزار می شود.

امیر انتخابی با بیان اینکه افتتاح نمایشگاه صنایع دستی، اجرای برنامه فرهنگی و آیینی، برگزاری کارگاه آموزشی، برگزاری همایش تجلیل از خادمین وحافظین میراث فرهنگی، برگزاری جشنواره فرهنگی، افتتاحیه و رونمایی از آثار و بناهای تاریخی مرمت شده طی سال گذشته و … از جمله برنامه هایی است که به همین مناسبت پیش بینی شده است افزود: نمایشگاه نویافته های باستان شناسی انروز شنبه در محل موزه رشت دایر می‌شود.

وی از افتتاح بخش شرقی قلعه رودخان دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در شهرستان فومن نیز خبر داد و گفت: افتتاح نمایشگاه عکس و صنایع دستی در ۲۸ اردیبهشت ماه در محل بنای تاریخی هتل ایران نیز دایر است.