شهردار بندر کیاشهر خبر داد:

اجرا و بهره‌برداری از ۱۶ پروژه عمرانی شهرداری بندر کیاشهر به مناسبت دهه فجر

  پرینت
اجرا و بهره‌برداری از ۱۶ پروژه عمرانی شهرداری بندر کیاشهر به مناسبت دهه فجر
شناسه خبر : 67010 | تاریخ انتشار : 21 بهمن 1401 - 11:39 | 172 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

مرتضی عاطفی، شهردار بندر کیاشهر اظهار داشت: ۱۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در شهر بندرکیاشهر اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

مرتضی عاطفی، شهردار بندر کیاشهر در آیین بهره برداری از این طرح‌ها ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر با اشاره به راه اندازی خانه خلاق، نوآوری و کارآفرینی در این شهر، گفت: توسعه کارآفرینی، اشتغال و خودکفایی اقتصادی شهروندان را به دنبال خواهد داشت و آثار مثبتی بر اجتماع و فرهنگ شهروندی دارد.

وی با اینکه خانه کارآفرینی با هدف آموزش مشاغل خانگی در رشته‌های مختلف صنایع دستی و به منظور اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار توسط شهرداری بندر کیاشهر و با مشارکت کمیته امداد، میراث فرهنگی، صنایع دستی و خانه کارآفرینی رشت راه اندازی شده است، اظهار کرد: فضایی هم برای عرضه دائمی محصولات صنایع دستی در مکان مذکور و همچنین در چهارشنبه بازار برای عرضه هفتگی محصولات در نظر گرفته شده است.

عاطفی در ادامه به راه اندازی خانه محیط زیست شهر بندر کیاشهر اشاره کرد و گفت: خانه محیط زیست با هدف آموزش همگانی، انتقال دانش به نسل جدید، فرهنگسازی حفاظت از محیط زیست در میان گروه‌های هدف و جلب مشارکت حداکثری آحاد جامعه و مسئولان، توسط شهرداری بندر کیاشهر ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در هشتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه سنگفرش بازار ماهی فروشان بندر کیاشهر به بهره برداری رسید، گفت: این پروژه با مساحت ۷۵۰ مترمربع با اعتباری معادل ۱۴ میلیارد ریال با هدف توسعه فضای توریستی و گردشگری و همچنین ایجاد فضای مناسب برای ماهی فروشان در مدت زمان سه ماه به ثمر نشست.

شهردار بندر کیاشهر ساماندهی و بهسازی خیابان پوریای ولی را از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: این پروژه با سه هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت و با اعتباری معادل ۳۰ میلیارد ریال در راستای پاسخگویی به مطالبات و خدمات‌رسانی بهتر به مردم به بهره برداری رسید.

وی در ادامه به مزایای بتن غلطکی که در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته است، اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش قیمت قیر طی سال‌های اخیر، روسازی بتنی به دلیل مقاوم بودن و کاهش هزینه‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر از آسفالت است.

عاطفی در ادامه افتتاح پروژه جدول‌گذاری و تامین روشنایی شهرک شهید بهشتی همزمان با دهه مبارک فجر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این پروژه با هدف بهسازی و تسهیل تردد همراه با نصب چراغ‌های روشنایی، رنگ‌آمیزی و جدول‌گذاری به طول ۶۰۰ متر با اعتباری معادل ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه ایجاد روشنایی معابر شهری از جمله اقداماتی است که در دستور کار شهرداری قرار دارد، افزود: به منظور رفاه حال کیاشهروندان و همچنین توجه به زیباسازی فضای شهری، عملیات جدول گذاری، تامین روشنایی و فضای سبز بلوارامیر کیاسر به طول هزار متر در مدت چهار ماه به سرانجام رسیده و همزمان با جشن سالروز پیروزی انقلاب به بهره برداری رسید.

عاطفی افزود: با توجه به اینکه بلوار امیرکیاسر در ورودی این شهر قرار دارد، در تلاش هستیم تا در آینده این مسیر به بلوار شهید سلیمانی متصل شود.

وی در ادامه با تقدیر از صبر و شکیبایی کیاشهروندان در طول مدت اجرای پروژه‌های شهرداری، خاطرنشان ساخت: قطعا بدون همکاری شهروندان قادر به اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی نخواهیم بود و این همراهی را ارج می‌نهیم.

ظرفیت‌های بندرکیاشهر با حفظ فضای همدلی در این شهر تقویت می‌شود

ابراهیم نجفی، نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم از شهرداری بندر کیاشهر برای اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی این شهر قدردانی کرد.

وی با تاکید بر توجه شورای اسلامی شهر و شهرداری بندرکیاشهر به مباحث عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی در کنار هم گفت: فعالیت‌های خوبی در شهرداری بندرکیاشهر در راستای ارتقای رضایتمندی شهروندان در حال انجام است و شاهد تکاپو و پویایی این شهر هستیم.

نجفی با اشاره به ظرفیت‌های بندرکیاشهر در حوزه گردشگری، عنوان کرد: ظرفیت‌های بندر کیاشهر با حفظ فضای همدلی در این شهر تقویت خواهد شد و امیدواریم اقدامات انجام شده در این حوزه باعث جذب بهتر گردشگران به این شهر شود.

برچسب ها
نوشته های مشابه
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
بین ۱.۵ تا ۲ درجه دمای هوا در تابستان پیش رو گرم‌تر خواهد شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.