سرهنگ خلبان رحمانی از احداث بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تخت‌خوابی برای خدمات رسانی مطلوب به بیماران کرونایی این استان خبر داد.

به گزارش صفیر گیلان؛ سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش مستقر در اصفهان اظهار کرد: عملیات احداث بیمارستان صحرایی توسط نیروی زمینی ارتش به‌سرعت در حال انجام است و تا چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تأکید فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص همکاری با نهادهای مسئول در امر خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی منطقه خاطرنشان کرد: عملیات احداث این بیمارستان به درخواست مسئولان بهداشت و درمان استان اصفهان و با حمایت ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری در دستور کار قرارگرفته است.

مجری عملیات احداث این بیمارستان صحرایی ادامه داد: این مرکز درمانی با مجهزترین سامانه‌های موجود، از جمله تخت‌های مجهز، سامانه‌های‌ سرمایشی و گرمایشی و تصفیه هوا تجهیز شده است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: این مجموعه درمانی پس از تکمیل در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار خواهد گرفت و با همکاری کادر درمانی ارتش و بیمارستان الزهرا (س) به خدمات‌رسانی بیماران خواهد پرداخت.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش اضافه کرد: امروز به یاری خدا، یگان‌های نیروی زمینی ارتش در اصفهان برای نقش‌آفرینی در زمینه مقابله و مدیریت ویروس کرونا و همکاری با مسئولان مستقیم آمادگی خوبی دارند.

وی اظهار کرد: دو پایگاه بزرگ و راهبردی هوانیروز ارتش در استان اصفهان همواره با بهره‌گیری از مجموعه ظرفیت‌های امکاناتی و انسانی خود در ارائه خدمات امدادی و مردم‌یاری پیشتاز بوده و به آن افتخار می‌کند.