صفیر گیلان؛تعداد ۵۲۰۶ فقره وام قرض الحسنه هفت میلیون تومانی در مرحله اول سهمیه وام سالجاری به مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان اختصاص یافت .

به گزارش صفیر گیلان ، اقبال بافکار رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان در نشست مشترک با مدیران کل و درمان تامین اجتماعی با اشاره به برخی مسائل از قبیل مشکلات درمانی و بیمه تکمیلی بازنشستگان ، هزینه های درمان در بخش خصوصی و … ، اقدامات تامین اجتماعی برای معیشت بهتر بازنشستگان را مثبت ارزیابی نموده و با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته اذعان داشت : 

راه اندازی امکانات جدید با استقرار دستگاههای پیشرفته در مراکز ملکی تامین اجتماعی دستاورد و حرکتی بزرگ قلمداد می گردد که در کنار افزایش میزان مستمری ها با اجرای متناسب سازی موجب رضایتمندی بیشتر خواهد شد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از نماینده مردم شهرستان بابت پیگیری مطالبات بازنشستگان ، خبر ایجاد مرکز رفاهی تفریحی را مسرت بخش دانسته و افزود درراستای اقدامات رفاهی برای جامعه هدف هرچند سهمیه وامهای اعطایی در سالجاری با تاخیر اعطا گردید ولی از رشد خوبی برخوردار بوده و در مرحله اول سهمیه امسال ۵۲۰۶ فقره وام هفت میلیون تومانی برای مشمولین در نظر گرفته شده است .

اقبال بافکار رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی با بیان اینکه سهمیه مربوطه به کانون های شهرستانی تخصیص یافته است افزود سایت مربوطه تا پایان تیرماه بازگشایی شده و مراحل اعطای این وامها عملیاتی خواهد شد .

شایان ذکر است در پایان این نشست با اهداء لوخ سپاسی از سوی کانون استان به مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از خدمات صادقانه و زحمات ایشان و مجموعه کارکنان قدردانی گردید .