به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ادارات شهرستان از آمار ، شعار و کتابت بیرون بیایند/متاسفانه کشاورزی در گیلان رو به زوال است/مشکلات فرهنگی را از داخل خانه هایمان ببینیم/در شهرکهای صنعتی فومن اثری از تولید نیست. زلیخا صفری/حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری در جلسه شورای اداری تلفیقی در شهرستان فومن که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ادارات شهرستان از آمار ، شعار و کتابت بیرون بیایند/متاسفانه کشاورزی در گیلان رو به زوال است/مشکلات فرهنگی را از داخل خانه هایمان ببینیم/در شهرکهای صنعتی فومن اثری از تولید نیست.

زلیخا صفری/حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری در جلسه شورای اداری تلفیقی در شهرستان فومن که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،ضمن خدا قوت به کار گزاران نظام و به ویژه به مسئولان این شهرستان در برگزاری مراسمات  ایام دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن  گفت: وحدت  و تعامل دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی در خصوص توسعه و رشد شهرستان فومن ضروری است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس  با بیان اینکه ادارات شهرستان در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی از شعارها و آمار و کتابت بیرون بیایند گفت:زانوی غم به بغل نگیریم و نگاه به جاهای دیگر نکنیم .

photo_2017-02-11_04-56-31

وی کشاورزی گیلان را ازپر  اهمیت ترین  شاخص های پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی خواند و گفت:متاسفانه کشاورزی در گیلان رو به زوال است.

ایشان همچنین به بخش فرهنگی اشاره و افزود: مسئولان در این بخش اهتمام ویژه داشته و بنا به تاکید رهبری فرهنگ را جدی و در خانه هایمان مشکلات فرهنگی را ببینیم.

نماینده مردم فومن و شفت به مبحث تربیت بدنی اشاره و افزود: ورزش شهرستان رو به خاموشی است در حالی که مبحث تربیت بدنی از اهمیت زیادی برخوردار است و امروز نهه این شهرستان در جایگاه مناسبی هست و نه از جایگاها به خوبی استفاده می شود و تنها تیم شهرداری فومن  امید را در جوانان زنده کرده است.

افتخاری به شهرکهای صنعتی شهرستان فومن که اثری از تولید در آنها نیست و یا اگر سر پا هستند یک پایشان می لنگد اشاره و افزود: دریافت مجوز دو طرح بزرگ صنعتی از وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرهای فومن و شفت،که این طرح ها به زودی و در صورت توافق در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد.

افتخاری به انباشتگی مشکلات در برخی حوزه های شهرستان فومن اشاره و تأکید کرد: حل و رفع این مسائل و مشکلات نیازمند زمان و تعامل همه مدیران و دستگاه های اجرایی شهرستان است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه عمرانی و زیرساخت های روستایی نیازمند تعامل و اهتمام ویژه از سوی همه مسئولان هستیم، گفت: رفع مشکلات حوزه جوانان به ویژه ایجاد فرصت های شغلی یکی دیگر از اولویت ها در سطح شهرستان فومن محسوب می شود.

حجت الاسلام افتخاری در ادامه به بحران برف در بارش هفته های گذشته در استان گیلان اشاره و تصریح کرد: به همین منظور و برای جبران خسارت ها ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به برخی از بخش ها در استان اختصاص یافته است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در ادامه به پتانسیل های خوب شهر ماکلوان شهرستان فومن در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا از این ظرفیت ها استفاده کرده و بزرگترین بازارچه سنتی و باغ شهر برای این منطقه را طراحی و راه اندازی کنیم.

ایشان به رواسای برخی ادارات که قصد همکاری ندارند اشاره و افزود: ما تذکر دادیم و اکنون پایان وقت تذکر و اداراتی که شکایات مردمی دارند  و برای حل مشکلات قدمی بر نمی دارند  بدون تعارف باید جابجا شوند و در این کار هیچ قصد و غرضی نیست و من در مقابل سوء استفاده ها می ایستم حتی اگر نزدیکترین کسانم باشند. نماینده مردم فومن و شفت به برخی سیاه نمایی ها در فضای مجازی اشاره و افزود: تکرار این کار امروز ملال اور شده و فضای مجازی به تعبیر رهبر انقلاب باید بعد نماز  مدیریت فضای مجازی الزامی باشد

وی از حضور معاونان وزیر راه و شهر سازی  به در خواست خودش در مجلس برای بازدید از پل تقاطع غیر هم سطح در این شهرستان  امروز بازدید و بعد نظر تا چهره زشت این پل تبدیل به زیبایی شود گفت:مطالعات چهاربانده کردن مسیر فومن به ماسوله با توجه به حوادث رانندگی که طی سال های گذشته در این مسیر اتفاق افتاده آغاز شده و اعتبارات خوبی نیز به این پروژه تخصیص یافته است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در ادامه به پتانسیل های خوب شهر ماکلوان شهرستان فومن در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا از این ظرفیت ها استفاده کرده و بزرگترین بازارچه سنتی و باغ شهر برای این منطقه را طراحی و راه اندازی کنیم. .