صفیر گیلان،نماینده قوه قضائیه در فومن بحث سیانت از انفال را در بحث رودخانه ها و اراضی و … مورد تاکید قرار داد و گفت: دهیاران در دادن مجوز ساخت اراضی ملی را مد نظر  قرار داده و دهیاران نباید هیچ نامه ای را قبل از مطالعه  امضاء کنند زیرا  برای افراد حق ایجاد می کنید و حق نداریم از انفال خرج کنید و این دخالت در تغییر کاربری است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛جمشید مهر پیما  رییس دادگستری شهرستان فومن در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت:همه ما یک هدف در خدمت به مردم داریم و آن خدمت با خلوص نیت است.

وی با اشاره به اینکه با خلوص نیت کار های نشدنی شدنی می شود افزود: در بحث آزاد سازی خرمشهر ما این خلوص نیت را دیدیم و چشیدیم.

مهر پیما با اشاره به اینکه توکل به خداوند راهکار هر گره ای است گفت: در انجام هر کاری “مر قانون “را رعایت و خوف نداشته باشید زیرا کار اگر قانونی باشد از کسی نباید بترسیم.

رییس دادگستری شهرستان فومن با بیان اینکه ما امروز مشکلات زیادی را در جامع  داریم و باید  مردم را درک کنید تاکید کرد: برای مجوز دادن و رسیدگی به پرونده حقوق شهروندی را رعایت کنید احترام به معنی خوش برخوردی و این یعنی  توجه خدا را دارید.

نماینده قوه قضائیه در فومن بحث سیانت از انفال را در بحث رودخانه ها و اراضی و … مورد تاکید قرار داد و گفت: دهیاران در دادن مجوز ساخت اراضی ملی را مد نظر  قرار داده و دهیاران نباید هیچ نامه ای را قبل از مطالعه  امضاء کنند زیرا  برای افراد حق ایجاد می کنید و حق نداریم از انفال خرج کنید و این دخالت در تغییر کاربری است.

مهر پیما با  تاکید بر اینکه در انجام کار مردم امروز و فردا نکنیم زیرا چوپانی عزیزی که از پشت کوه آمده شاید تقوایش بیشتر از من و تو  باشد.

رییس دادگستری شهرستان فومن در تذکر مورد بعدی تاکید کرد؛  ادارات با کت شلوار اتو زده پشت میز ننشینند و در بین مردم بنشینند زیرا  که حضور میدانی اگر داشته باشند هم اعتماد مردم را دارند و هم مشکلات را حل و صل می کنند.

مهر پیما به تغییر کاربری ها در مزارع شهرستان اشاره و افزود: این مجوز  صادر شده  باعث می شود توقع همسایه هم جوار  بیشتر شود.

وی به  قیمت نجوی املاک در شهرستان فومن اشاره و تاکید کرد؛ خرید و فروش اراضی ملی  در شهرستان ممنوع است و به جد با این پدیده شوم برخورد خواهیم کرد.

رییس دادگستری شهرستان فومن دستور فرماندار در اولویت هر نهاد و مدیریت دانست و افزود:ادارات مکلف به همکاری هستند بعضی رواسا وظایف خود را ترک واداره پل رو هوا است.

مهرپیما همچنین  به وضعیت نامناسب آسفالت در سطح شهر اشاره کرد و افزود: در اتوبان فومن  سراوان که شاهد تصادفات بسیاری هستیم و این موضوع بارها تکرار شده اما تاکنون هیچ تغییر در وضعیت این اتوبان ایجاد نشده است و این مسیر فاقد روشنایی است.

وی با تاکید بر عدم به کارگیری امکانات دولتی در ایام انتخابات، گفت: امکانات اداری و دولتی باید فقط در روز انتخابات به کار گرفته شود و استفاده از وسایل دولتی و تبلیغ برای کاندیدای مورد نظر خود در فضای اداری جرم تلقی می‌شود.

تنظیم/زلیخا صفری راسته کناری

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری