صفیر گیلان؛سرباز شهید حسن کیانی انبوهی متولد ۱۳۵۷ در سال ۷۸ در منطقه مرزی مریوان و سرباز شهید اسماعیل کیانی انبوهی متولد ۱۳۴۸ در سال ۱۳۶۹ در منطقه سردشت بر اثر درگیری با منافقین به فیض رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان  در سفر به بخش عمارلوی رودبار با حضور در منزل شهید والامقام حسن کیانی انبوهی با مادر عزیز این سرباز شهید دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار همچنین ضمن دیدار با مردم ولایتمدار روستای تاریخی انبوه و حضور در جشن شکرانه برداشت محصول بهشتی انار به منزل شهید والامقام اسماعیل کیانی انبوهی رفت و با مادر عزیز این شهید گرانقدر دیداری صمیمانه داشت.

وی در این دیدارها خدمت به آحاد جامعه ولایتمدار ایران اسلامی و گیلان عزیز بویژه خانواده معزز شاهد و ایثارگر در تمامی نقاط سرزمین اسلامی را وظیفه همه مسئولان دانست.

سرباز شهید حسن کیانی انبوهی متولد ۱۳۵۷ در سال ۷۸ در منطقه مرزی مریوان و سرباز شهید اسماعیل کیانی انبوهی متولد ۱۳۴۸ در سال ۱۳۶۹ در منطقه سردشت بر اثر درگیری با منافقین به فیض رفیع شهادت نائل آمدند.

نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه سفر به بخش عمارلوی رودبار در مسجد روستای روستای انبوه نیز حاضر شد و مسائل و موضوعات مطروحه اهالی منطقه را از نزدیک بررسی کرد.

در این سفر شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مسئولان شهرستان دکتر عباسی را همراهی کردند.