معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آخرین برنامه از سفر یک‌روزه خود به گیلان از بخش‌های اورژانس، اتاق عمل و پاویون دستیاران تخصصی مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت بازدید کرد.

ه گزارش صفیر گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، عصر امروز دکتر ابوالفضل باقری فرد – معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسئولان دانشگاه در مرکز آموزش درمانی پورسینا رشت حضور یافت.

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گیلان در ابتدای حضور در مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت در یادمان شهید مدافع سلامت وحید منصف کسمایی حضور یافت و به مقام شهدا ادای احترام کرد.

دکتر باقری فرد همچنین در بخش‌های اورژانس و اتاق عمل اورژانس مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت حضور یافت و با دستیاران تخصصی و بیماران گفت‌وگو و در جریان کم و کیف سطح خدمات این مرکز آموزشی درمانی قرار گرفت.

معاون آموزشی وزیر بهداشت همچنین با حضور در پاویون دستیاران تخصصی مرکز آموزی درمانی پورسینا رشت، فضای فیزیکی و امکانات رفاهی موجود در آن را ارزیابی کرد.