صفیر گیلان؛استاندار گیلان در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت: انتظار دارم علاوه بر کشفیات، در پیشگیری و درمان نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشیم. به گزارش صفیر گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در این نشست که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سایر مدیران استانی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام […]

صفیر گیلان؛استاندار گیلان در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت: انتظار دارم علاوه بر کشفیات، در پیشگیری و درمان نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشیم.

به گزارش صفیر گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در این نشست که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سایر مدیران استانی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و درگذشتگان حادثه سقوط هواپیما در روز گذشته، اظهار داشت: انتظار دارم علاوه بر کشفیات، در پیشگیری و درمان نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه عوامل مختلف اجتماعی، سیاسی و امنیتی در کاهش یا افزایش قاچاق یا مصرف مواد مخدر تأثیرگذارند، گفت: هرچه دقیق‌تر تحلیل کنیم اثربخشی بیشتری خواهیم داشت و از هدر رفت انرژی و زمان نیز جلوگیری می‌شود.

متاسفانه ۳۴ درصد از طلاق‌های صورت گرفته و ۶۰ درصد از دادخواست های طلاق ناشی از مصرف مواد مخدر است

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه متاسفانه ۳۴ درصد از طلاق‌های صورت گرفته و ۶۰ درصد از دادخواست های طلاق ناشی از مصرف مواد مخدر است که این موضوع نشان می‌دهد بایستی توجه و جهت‌دهی مناسبی داشته باشیم.

دکتر سالاری توسعه ورزش همگانی در شهر و روستا را اثر بخش دانست و گفت: می‌توان از ظرفیت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این خصوص بهره برد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه می‌توان از فضای آموزش فنی و حرفه‌ای برای آموزش و مهارت آموزی بانوان که موفق به ترک اعتیاد شده‌اند، بهره برد؛ اظهار داشت: ارائه تسهیلات بدون سود بانکی به بانوان آموزش دیده فنی و حرفه‌ای که از بند اعتیاد رهایی پیدا کرده‌اند، از جمله اقداماتی است که می‌تواند علاوه بر اشتغال‌زایی، به بهبود زندگی اجتماعی آنها نیز کمک کند.