صفیر گیلان؛امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان دائمی پیشرفته شهید سرلشکر موسی نامجو در محوطه بیمارستان پورسینا رشت اظهار داشت؛ ارتش در طرح سپهبدهای اخلاص برای مبارزه با کرونا گام برداشته است.

اختصاصی /صفیر گیلان؛امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان دائمی پیشرفته شهید سرلشکر موسی نامجو در محوطه بیمارستان پورسینا رشت اظهار داشت: نیروهای مسلح در رکاب فرمانده کل قوا، ماموریت افزایش قدرت دفاعی و تمامیت ارزی کشور را برعهده دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش و سپاه به عنوان دو بازوی محکم رهبر انقلاب یک لشکر الهی برای خدمت به‌ مردم هستند، تصریح کرد: تفاوتی در ماموریت ما وجود ندارد و ارتش و سپاه امروز وارد عرصه جدیدی از خدمتگزاری شده‌‌اند که تجلی امر ولی‌امر مسلمین است.

امیر حیدری گفت: سپاه و ارتش ضمن حفظ استحکام دفاعی و ایجاد امنیت در مرزها در عرصه مقابله با کرونا در خدمت به مردم هستند و سپاه با طرح شهید سلیمانی و ارتش نیز در طرح سپهبدهای اخلاص در حال خدمت‌رسانی به مردم در سراسر کشور هستند.

وی با بیان اینکه استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی  در کشور خواسته‌های استان را به ستاد ملی مقابله با کرونا منعکس کرده و سپس به ارتش ابلاغ می‌شود افزود: ارتش در ۴ عرصه خاص در طرح سپهبدهای اخلاص در جهت مبارزه با ویروس کرونا گام برداشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بیماریابی در سطح گسترده، تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی و دائمی، راه‌اندازی نقاهتگاه پسا و پیشا بیمارستانی و کمک به حوزه نیروی انسانی و تجهیزاتی بیمارستان‌ها از جمله خدمات ارتش در عرصه مقابله با کرونا است.

امیر حیدری با اشاره به فعالیت ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ثابت با ۱۲ هزار کادر پزشکی و درمانی خوب توسط ارتش در سراسر‌ کشور افزود: ارتش هم‌اکنون آمادگی ایجاد پُست‌های واکسیناسیون ثابت و خودرویی را دارد.

وی با بیان اینکه امروز هفتمین بیمارستان تخصصی و مجهز پیشرفته را در استان گیلان افتتاح می‌کنیم اظهار داشت: در حوزه محرومیت‌زدایی در سطح گیلان نیز اقدامات خوبی توسط ارتش جمهوری اسلامی انجام شده است.

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری