دکتر ابراهیمی رئیس جدید مرکز درمانی تامین اجتماعی فومن، گفت:به زودی درمانگاه تامین اجتماعی فومن با افزایش وسعت و تخصصی تر شدن کادر درمان به یک درمانگاه شبانه روزی درجه یک ارتقاء پیدا خواهد نمود.

 صفیر گیلان/زلیخا صفری؛دکتر ابراهیمی رئیس جدید مرکز درمانی تامین اجتماعی فومن،  در  گفتگو با ما ضمن ارایه گزارشی جامع و کامل از اقدامات انجام شده در خصوص مهمترین مسایل و برنامه های آینده و بحث سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی در شهرستان فومن گفت: به زودی  این درمانگاه که جز درمانگاهای درجه سه هست به درجه یک ارتقاء پیدا خواهد کرد.

ابراهیمی  افزود:در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» مزین شده است، همکاران سازمان در استان  ضمن لبیک به فرمایشات حکیمانه معظم له، از هیچ کوششی در اجرائی شدن منویات مقام معظم رهبری دریغ نکرده  و در ارائه خدمات بهینه به سرمایه های اجتماعی که همان مردم هستند گامهای اساسی برداشته اند.

دکتر ابراهیمی  درمانگاه تامین اجتماعی فومن را یک مرکز ارائه خدمات درمانی عمومی خواند و گفت: به زودی این مرکز به سمت فضای تخصصی تر با آوردن پزشکان متخصص اطفال ،داخلی و دندانپزشک و … می رود.

وی ضمن تقدیر از همراهی و همدلی مسئولان استانی و شهرستانی در راستای توجه به کمبود فضا در این مکان تصریح کرد؛به زودی  وسعت این مرکز افزایش یافته و این قول و نوید را به مردم می دهم که این فضا علاوه بر ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی به سایر بیمه های نیز خدمات بدهد.

دکتر ابراهیمی با اشاره به اینکه برای بیمه شدگان آزاد ما خدمات را با تخفیف هزینه و برای مردم عادی هزینه یک سوم را داریم گفت:افراد در هر پست و منصب اگر بخواهند خدمات ارائه کنند می کنند حتی پزشکان متخصص و عزیز که در این فضا در کنار ما هستند دلسوز مردم خواهند بود.

رئیس جدید مرکز درمانی تامین اجتماعی فومن با اشاره به  جایگاه سازمان تامین اجتماعی در بین مردم بر لزوم خدمت رسانی به جامعه هدف به نحوه شایسته تاکید کرد و گفت: توجه به افراد آسیب پذیر و فراهم نمودن زمینه آسایش مردم ، توسط سازمان تامین اجتماعی در سطح شهرستان ضروری است.

وی در این دیدار ضمن ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته، اظهار داشت: خدمت به مردم باید با قدرت بیشتر و با رعایت موازین قانونی و تلاش مضاعف مدیریت و کارکنان درمانگاه تامین اجتماعی انجام شود تا مردم ما از امکانات بیشتر با هزینه کمتر بهره مند شوند.

دکتر ابراهیمی تاکید کرد؛ به زودی درمانگاه تامین اجتماعی فومن با افزایش وسعت و تخصصی تر شدن کادر درمان به یک درمانگاه شبانه روزی درجه یک ارتقاء پیدا خواهد نمود.

وی همچنین از ارائه دارو و داروهای جدید ونیز افزایش تعداد آزامشات در چند فاز خبر داد و گفت:در این مرکز دارو و آزمایشات برای بیمه شدگان تامین اجتماعی رایگان و برای بیمه شده غیر تامین اجتماعی با هزینه دولتی خواهد بود.

رئیس جدید مرکزدرمانی تامین اجتماعی فومن از ارائه خدمات در این درمانگاه از نیمه دوم خردادماه شامل…خبر داد.

متخصص اطفال- شیفت عصر

متخصص داخلی-شیفت عصر

دندانپزشک-شیفت صبح و عصر

تلفن های تماس جهت نوبت گیری غیر حضوری

۰۱۳-۳۴۷۲۵۰۵۶

۰۱۳-۳۴۷۳۰۶۱۳

۰۱۳-۳۴۷۲۵۰۲۶

۰۱۳-۳۴۷۳۷۳۶۱