به گزارش صفیر گیلان؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با اشاره به اینکه اعتبارات صندوق توسعه ی ملی به روستای صعب العبور بورپشته سر شهرستان سیاهکل هم رسید ،گفت: طرح تامین آب شرب روستای بورپشته سر با تخصیص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است. محبعلی رنج ور، […]

به گزارش صفیر گیلان؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با اشاره به اینکه اعتبارات صندوق توسعه ی ملی به روستای صعب العبور بورپشته سر شهرستان سیاهکل هم رسید ،گفت: طرح تامین آب شرب روستای بورپشته سر با تخصیص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است.
محبعلی رنج ور، با اشاره به پیشرفت کار ۹۰ درصدی این طرح افزود: برای آبرسانی به این روستا ۵ هزار متر لوله گذاری خطوط انتقال و توزیع و بهسازی یک دهنه چشمه انجام شده است.
وی تصریح کرد: عملیات احداث یک باب مخزن زمینی ۵۰ مترمکعبی نیز در دست اجراست.
وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح ۴۷ خانوار روستای بورپشته سر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.
در زمان کنونی ۱۲ هزار و ۷۶۱ مشترک روستایی در شهرستان سیاهکل زیر پوشش شبکه ی آبرسانی قرار دارند.
با قدردانی از زحمات ۳۰ ماهه ی مهندس کریمی پور؛
معاون جدید مهندسی- توسعه شرکت آبفار گیلان منصوب شد

معاون جدید مهندسی- توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان؛ امروز در مراسمی با قدردانی از زحمات ۳۰ ماهه ی حسن کریمی پور معاون پیشین مهندسی- توسعه ی شرکت آبفار گیلان، جمشید علیپور بعنوان معاون جدید مهندسی- توسعه منصوب و معرفی شد.
همچنین در این مراسم مسعود وطن دوست بعنوان نماینده ی مجری طرح فاضلاب شرکت آبفار گیلان منصوب شد.
در این آئین؛ مدیرعامل، مشاور ارشد امور عمومی و کارشناسان مهندسی- توسعه ی شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان حضور داشتند.