به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان،فرمانده انتظامی شهرستان شفت از کشف بیش از ۶۷ هزار برگ پیش بینی نتایج فوتبال  تا پیدا شدن جسد مردی ۴۵ ساله در کلاشم این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ سرهنگ علی صداقت در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش های مردمی مبنی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان،فرمانده انتظامی شهرستان شفت از کشف بیش از ۶۷ هزار برگ پیش بینی نتایج فوتبال  تا پیدا شدن جسد مردی ۴۵ ساله در کلاشم این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ سرهنگ علی صداقت در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش های مردمی مبنی بر توزیع برگه های پیش بینی نتایج فوتبال دریکی از دهستان های این شهرستان توسط فردی، موضوع در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با بررسی پلیسی همه جانبه از توزیع برگ توتو(پیش بینی نتایج فوتبال) اطمینان حاصل کردند، افزود: ماموران در قالب تیم های کنترل و نظارتی با بازدید از واحد صنفی قهوه خانه موفق به کشف بیش از ۶۷ هزار و۵۰۰ برگ توتو (پیش بینی نتایج فوتبال) شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شفت با اشاره به اینکه ماموران در این ماموریت یک متهم ۳۵ساله را دستگیرکردند، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ صداقت با اشاره به اینکه شهروندان با قراردادن مشاهدات و فعالیت عوامل مشکوک می توانند با استفاده از شماره تلفن ۱۱۰ ، گزارشات خود را در اختیار پلیس قرار دهند، اضافه کرد: پلیس در برخورد و مبارزه با عوامل تهیه و توزیع اقلام ممنوعه و ایجاد نظم و امنیت و آرامش برای شهروندان کوتاهی نخواهد کرد.
«امروز همچنین جسد مردی ۴۵ ساله در روستای کلاشم شهرستان شفت کشف شد»
سرهنگ صداقت در تشریح این خبر گفت: جسد مردی ۴۵ ساله اهل و ساکن هند خاله صومعه سرا که اعتیاد به مواد مخدر داشته در روستای کلاشم شفت ساعاتی قبل کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه این مرد به جرم مواد مخدر زندانی بوده ؛افزود:جسد او به پزشکی قانونی منتقل و علت مرگ متوفی متعاقبا اعلام خواهد شد.
پایگاه خبری پلیس