صفیر گیلان/زلیخا صفری؛حجت الاسلام سید محمد حسین صفوی امام جمعه موقت شهرستان فومن در نماز جمعه امروز شهرستان فومن ضمن دعوت نماز گزاران به تقوای الهی گفت: امیدوارم همه ما در این ماه مبارک ماه ضیافت و بندگی بتوانیم  با انجام اعمال نیک و عبادات از بندگان شایسته درگاه الهی محسوب شویم. امام جمعه موقت […]

صفیر گیلان/زلیخا صفری؛حجت الاسلام سید محمد حسین صفوی امام جمعه موقت شهرستان فومن در نماز جمعه امروز شهرستان فومن ضمن دعوت نماز گزاران به تقوای الهی گفت: امیدوارم همه ما در این ماه مبارک ماه ضیافت و بندگی بتوانیم  با انجام اعمال نیک و عبادات از بندگان شایسته درگاه الهی محسوب شویم.

امام جمعه موقت شهرستان فومن با اشاره به اینکه مشکلات فرهنگی در کشور را جدی بگیریم گفت:کار فرهنگی را به گفته رهبر فرزانه آتش به اختیار انجام دهیم زیرا امروز دشمن در خانه هایمان از ما اسیر می گیرد و ما سرمان را زیر برف کردیم.

صفوی به برجام و نافرجامی های حاصل از آن اشاره و افزود: چیزی که زیاد این روزها شنیدیم  برجام بوده است برجامی که  خیلی ها به آن امید بستند و گروهی با شعار برجام به میدان امده و ارای مردم را از آن خود کردند و برخی وعده بیش از ۱۵۰ میلیارد پول  را به داخل کشور ما حصل برجام می دانستند امروز  رو به فراموشی است.

 امام جمعه موقت شهرستان فومن مذاکرات هسته ای و تدوین برجام را توسط برخی ها که خود را قهرمان دیپلماسی می خواندند و مدالها گرفتند امروز مفقود شده دانست و گفت:از اجاق کور بر جام آبی گرم نشد زیرا برجام ناقص الخلقه و عجیب متولد شد و مسئله دار بود.

ایشان در جمع نماز گزاران گفت: امروز افرادی که در مذاکرات خود را شجاع  و عاقل به مسائل سیاسی و دیپلماسی می دانستند و با دشمن دست می دادند و راه می رفتند دیگر قابل اعتماد مردم نیستند.

دکتر صفوی با بیان اینکه در مذاکرات برجام قرار بود تحریم ها برداشته شود  و این موضوع تکرار می شد گفت: چی شد که امروز تحری ها افزایش و چند برابر شده است.

چراغها در کشور برای دشمن در بحث چالش  اقتصادی توسط برخی افراد سود جو روشن است .

امام جمعه موقت شهرستان فومن با اشاره به اینکه امروز میدان جنگ امریکا با ملت ایران میدان اقتصادی است گفت: امروز چراغها در کشور برای دشمن در بحث چالش  اقتصادی توسط برخی افراد سود جو روشن است .

حجت الاسلام صفوی به نگاه رهبر انقلاب در بحث اقتصاد کشور اشاره و افزود: حضرت آقا توجه به بحث دانش بنیان،شناسایی کار آفرینان جوان،حمایت از کالای ایرانی،نام گذاری سال به مبحث اقتصادی  و غیره  را تاکیدی برای مبارزه  و مقابله با دشمنان  می دانند.

 صفوی تصریح کرد؛ما باید مسائل را به فرجام  بی جام گره بزنیم زیرا امروز دشمن قدرت ایران اسلامی را رصد می کند.

ایشان ایران را امروز در اوج اقتدار  خواند و گفت: دشمن دنبال ایجاد روحیه نا امیدی،بی اعتمادیدر کشور ماست و غافل از اینکه ملت ایران محکم تر ، امیدوارتر و علاقمند تر از گذشته در مسیر امام و انقلاب حرکت می کند.

امام جمعه موقت شهرستان فومن میدان جنگ امروز را میدان اراده ها دانست و گفت: ملت ایران ملتی ایستاده و استقامت به خرج خواهد داد و استقامت رمز پیروزی است.

حجت الاسلام سید حسین صفوی در بخش از خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان فومن به حماسه خرمشهر اشاره و افزود: دشمن در خرمشهر با تمام ماشینهای جنگی به میدان امد و ملت عزیز خرمشهر و ایران ۳۵ روز در مقابل قوای دشمن با دست خالی مبارزه و با دادن ۶ هزار شهید خرمشهر را آزاد کردند.

وی حرکت در خرمشهر را حرکت در راه خدا خواند و گفت: یاری خداوند باعث رقم خوردن اتفاقات خوب در این آزادی بود و خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی به خرمشهر های پیش رو اشاره و افزود: درخیلی از شهرهای فرهنگی ما  امروز قتل و غارت فرهنگی می شود و هوشیار باشیم و کمر بندها را ببندیم زیرا امروز به جای بوی باروت جنگی بو های دیگر ی در فضای شهرها به مشام می رسد.

امام جمعه موقت شهرستان فومن به ایام ماه مبارک رمضان به ویژه روز  ۱۲ ماه رمضان که مصادف است با ایام رحلت حضرت خدیجه و روز ۱۵ این ماه که میلاد امام مجتبی(ع) است اشاره و افزود: ما هفت خرداد که تاسیس مجلس است را پیش رو داریم و امیدواریم که مجلس نشینان ما مدرسی و دنبال حق باشند و اگر قرار است برجامی بررسی شود حداقل کمتر از دو ساعت نباشد.

 وی خطاب به مجلسی ها گفت: در استیضاء برخی افراد تعلل نکنند و افراد جوان و کار آمد را معرفی کنند.