صفیر گیلان؛مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی چهارشنبه (۲۸ مهرماه) در دومین مقصد سفر خود به مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد انزلی سفر کرد.

به گزارش صفیر گیلان؛ به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی،

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی چهارشنبه (۲۸ مهرماه) در دومین مقصد سفر خود به مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد انزلی سفر کرد.

دکتر سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با استقبال رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی وارد گیلان شد، در بدو ورود به استان گیلان با حضور در گلزار شهدای رشت با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ هشت هزار شهید والامقام استان گیلان ادای احترام کرد.

دیدار با حضرت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، دیدار با استاندار گیلان و همچنین دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان از جمله برنامه های اعلام شده مشاور رییس جمهور در این سفر است.

بازدید از پروژه های راه آهن رشت ـ کاسپین در ایستگاه جیرده به پیر بازار، مسیر اتصال راه آهن در محدوده منطقه آزاد انزلی و داخل بندر، اسکله رو ـ رو و موج شکن غربی بندر کاسپین و همچنین بازدید از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک و نشست با فعالان اقتصادی منطقه در دستور کار دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در سفر به منطقه آزاد انزلی قرار دارد.

آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره ۳، بازدید از دو مجموعه تولیدی شمش و نورد فولاد در شهرک صنعتی شماره ۱، بازدید از مجموعه در حال ساخت تفریحی ـ گردشگری پارک آبی و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری نیز از دیگر برنامه‌های «سعید محمد» و هیات همراه در دومین روز این سفر است.

گفتنی است؛ «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در اولین سفر خود به مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد اروند سفر کرد.