به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ حجت الاسلام حسین زارع  ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا (ع)، اظهار کرد: به مناسبت پنجم ذیقعده روز تکریم و تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه همایشی به همین منظور در شهرستان فومن برگزار می شود. رئیس اوقاف و امور […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ حجت الاسلام حسین زارع  ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا (ع)، اظهار کرد: به مناسبت پنجم ذیقعده روز تکریم و تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه همایشی به همین منظور در شهرستان فومن برگزار می شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان فومن  بیان اینکه این همایش با عنوان «تکریم از امامزادگان و بقاع متبرکه» برگزار می شود، افزود: زمان برگزاری این مراسم همزمان با میلاد باسعادت امام رضا(ع) در روز جمعه ۱۳ مرداد ماه در بقعه آقا پیرسرای سه پیران فومن است.

حجت الاسلام زارع این مراسم را  باهدف ارتقاء معرفت دینی و بصیرت افزایی مردم، برنامه‌ریزی‌های لازم برای ترویج سیره اهل‌بیت و امام زادگان و جایگاه این بقاع متبرکه خواند و گفت: این بقاع به‌عنوان بقعه‌های بهشتی در میان مردم  معرفی شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فومن با اشاره به اینکه ما در این ایام تقدیر و تجلیل از برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات قرآنی شهرستان فومن را داشتیم گفت:  دراین مراسم از۲۱نفر ازراه یافتگان به مرحله استانی بااهدالوح وکارت هدیه  با حضور امام جمعه و معاون فرماندار و رئیس دفتر نماینده تقدیر بعمل امد.