به گزارش اختصاصی خبرنگار صفیر گیلان از فومن، همایش تجلیل از پژوهشگران شهرستان فومن عصر امروز با حضور جمعی از پژوهشگران شهرستان و استان ،نماینده ،عامر معاون فرماندار و مسئولان شهرستان در سالن فرهنگ و ارشاد با تلاوت ایات قرآن توسط ابراهیم خامسی قاری برجسته اغاز شد در این همایش که به همت کانون فرهنگی […]

به گزارش اختصاصی خبرنگار صفیر گیلان از فومن، همایش تجلیل از پژوهشگران شهرستان فومن عصر امروز با حضور جمعی از پژوهشگران شهرستان و استان ،نماینده ،عامر معاون فرماندار و مسئولان شهرستان در سالن فرهنگ و ارشاد با تلاوت ایات قرآن توسط ابراهیم خامسی قاری برجسته اغاز شد
در این همایش که به همت کانون فرهنگی فرهت فومن برگزار شد ابتدا پخش نماهنگی از شهرستان فومن با سروده زنده یاد شیون فومنی برای حاضران به تصویر کشیده شد.
سپس سید مهدی پورسا دبیر همایش از برگزاری این برنامه و اینکه تمام کارهای کانون فرهت به دور از چشم داشت و بدون حمایت مسئولان شهرستان به اجرا گذاشته می شود گفت: ما از اثار ارسالی به دبیر خانه همایش توانستم ۲۷ اثر را با نگاه داوران مورد بررسی قرار دهیم که متاسفانه در بین اثار ارسالی در ثبت اختراع اثری ارسال نشد.
وی از رتبه بندی اثار توسط داوران و معرفی نفرات در هر بخش خبر داد و گفت: تندیس پژوهشگر برتر و تجلیل از انها جزء برنامه امروز ماست.
وی افزود: ما از کلیه نفراتی که اثار به دبیر خانه ارسال کردند نیز تقدیر می کنیم و امیدواریم در سالهای اینده این برنامه با وسعت و کیفیت بهتری برگزار شود.
در این برنامه تعدادی از پژوهشگران سال گذشته در غالب کلیپ نقطه نظراتی داشتند و فومن را از نگاه خود توصیف و غابل پیشرفت و با توانایی بالا معرفی نمودند.
دربخش دیگری این همایش دکتر حسین کامران زاده فومنی مشاور وزیر بهداشت در جمع پژوهشگران شهرستان و استان گفت: امروز از اینکه در چنین جمعی هستم که صاحبان اندیشه و چهره های علمی شهر فومن هستند خوشحالی بنده مضاعف تر و به خود می بالم که فومنی هستم.
وی اظهار کرد ؛تصور این که پژوهشگران فومنی چنین اثاری را با کمیت و کیفیت و شرکت اثار در همایش های داخلی و خارجی را داشته و افتخار می کنم که داور چنین اثاری بودم گفت: همشهریان ما با این حجم مقالات باید روی فومن تمرکز کنند وبرای فومن گذشته،اکنون و آینده تحقیق و از فرصتها بهر ببرند.
کامران زاده تصریح کرد؛پژوهشگران به روی فومن تمرکز و به خود تکیه و به داشته هایمان در پیشرفت شهر تکیه کنیم.
وی شهر فومن را امروز در جایگاه شایسته دید و گفت: فومن امروز در نقطه حساس تاریخی قرار گرفته و باید همه کمک کنیم.
در این همایش از پژوهشگران توسط هیئت داوران تجلیل شد که در جمع تجلیل شوندگان سرکار خانم پیشگر عضو شورای کلان شهر رشت و شهردار ماکلوان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فومن و اساتید دانشگاه پیام نور فومن و …. به چشم می خورد. در این همایش سرکار خانم پیشگرعضو شورای شهر رشت و خانم یوسفی استاد دانشگاه پیام نور و امید گشتی از پژوهشگران برتر شناخته و تندیس دریافت نمودند.%d9%be13%d9%be6%d9%be11%d9%be9%d9%be10%d9%be5%d9%be4%d9%be7%d9%be4%d9%be8%d9%be3%d9%be2%d9%be1%d9%be16%d9%be5