احتصاص/صفیر گیلان؛فرماندار فومن پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه مبارک فجر در سالن فرمانداری این شهر که با حضور امام جمعه ،نماینده و مدیران برگزارشد  با بیان اینکه  شهری با چنین پیشینه تاریخی ،اجتماعی و سیاسی و مزین به نام بزرگان حواشی خود را دارد گفت: ما بلدیم که خودمان شهرستان را […]

احتصاص/صفیر گیلان؛فرماندار فومن پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه مبارک فجر در سالن فرمانداری این شهر که با حضور امام جمعه ،نماینده و مدیران برگزارشد  با بیان اینکه  شهری با چنین پیشینه تاریخی ،اجتماعی و سیاسی و مزین به نام بزرگان حواشی خود را دارد گفت: ما بلدیم که خودمان شهرستان را مدیریت کنیم و نیاز نیست دیگران در مورد این شهر و امورات آن تصمیم بگیرند.

 

قاسم نژاد با تقدیر از خبرنگاران در این جلسه گفت: پوشش و بیان  دستاورد چهل سالگی انقلاب گزارش عملکرد مسئولان و قلم خبرنگاران را می طلبد..

 

وی با تاکید بر اینکه امروز برخی مدیران شهرستان در جلسه حضور ندارند و نماینده های خود را فرستادندگفت: در حالی که این نشست  برای بهتر برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر گزار شده است.

فرماندار فومن با بیان اینکه مدیران لباس خدمت بر تن کنند گفت:از مدیران،از جمله شهرداران،بخشداران،شوراها و دهیاران خدمات انقلاب را طی سالهای انقلاب برای مردم بازگو  و در تبلیغات محیطی  در کمیته های طرح و برنامه ریزی،فرهنگی و مساجد،ایثارگران،زنان و خانواده از هیچ کوششی دریغ نکنند.

فرماندار فومن با بیان اینکه وقتی کشور مثل امارات در سوال امتحانی خود می نویسد که« آمارات کی ایران را فتح کرد» گفت: ببینید دشمن برای تخریب ما  و پایداری دشمنی علیه ما چه گونه کودکان را آموزش می دهد و فکر کودک را نسبت به ایران اسلامی خراب می کند.

قاسم نژادضمن تقدیر و تشکر از استاندار گیلان به خاطر حضور در مناسبت ها در شهرستان فومن گفت: شهرستان فومن شهر ارزشی  با تابقه مرجعیت و علما و فرهیختگان عجین شده  و ما به خاطر داشتن مراسمات هر از گاهی شاهد حضور مسئولان کشوری در مناسبت ها به این شهرستان هستیم.

وی گفت: حضور چهره های فرهنگی کشوری به خاطر حضور در مراسم یادبود  اشخاصی مثل کیومرث صابری و شیون  در این شهرستان می طلبد تا دقت را بیشتر بر موضوعات و گفتمانها داشته باشیم.

فرماندار فومن از برخی چهره های خارج از شهرستان فومن خواست تا با گفتمان و اخبار ضد و نقیض خود نگرشها را از طرف مردم خراب نکنند و ما در این شهر امام جمعه فاضل و دانشمند و نماینده داریم.

وی افزود: وقتی عزیز در غرب گیلان پشت تریبون می گوید در شهر فومن توهین به روحانیت شده اصلا کار درستی نیست زیرا ما در این مراسم حضور داشتیم.

وی خواستار شد تا برخی گفتمانها با انصاف بیان شود و شهرستانی که خود مشکلات زیادی دارد در امور این شهر دخالت نکند.

نماینده عالی دولت در شهرستان فومن با بیان اینکه برجسته ترین شاعران و طنز پردازان در همایش در حلقه رندان در فومن اجراهایی داشتند گفت: برخی از این چهره ها در محضر رهبری انقلاب نیز گاهی مطلبی را به طنز در غالب شعر  در حوزه سیاسی،اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی خواندند و   ما صبر و تحمل  رهبری را دیدیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد؛شهری با چنین پیشینه تاریخی ،اجتماعی و سیاسی و مزین به نام بزرگان حواشی خود را دارد و ما بلدیم که خودمان شهرستان را مدیریت کنیم.

 

/تنظیم؛زلیخا صفری