مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اعلام کرد:

از شرایط غیر استاندارد بودن ورزشگاه‌های گیلان عبور کرده‌ایم/ در زمین استادیوم آزادی فومن امکان بازی وجود ندارد

  پرینت
از شرایط غیر استاندارد بودن ورزشگاه‌های گیلان عبور کرده‌ایم/ در زمین استادیوم آزادی فومن امکان بازی وجود ندارد
شناسه خبر : 68338 | تاریخ انتشار : 07 فروردین 1402 - 16:05 | 154 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ورزشگاه‌های استان به جزء ورزشگاه آزادی فومن برای برگزاری مسابقه مشکلی ندارند و از وضعیت غیر استاندارد بودن ورزشگاه‌ها عبور کرده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: بنا بود در ۲۱ بهمن ماه رسما به بهره برداری برسد اما به جهت شرایط جوی این افتتاح به تعویق افتاد و مضافا بر اینکه قصد و نیت ما این بود که با حضور وزیر محترم ورزش در اعیاد شعبانیه این مهم صورت گیرد که متاسفانه به دلیل سقوط بالگرد وزیر محترم ورزش و اتفاقاتی که رقم خورد این موضوع انجام نشد.

آرمان با بیان اینکه ورزشگاه عضدی رشت آماده بهره برداری است، اضافه کرد: قریب به ۷۵۰۰ صندلی مستقر شده و جایگاه، رختکن و سایر مشکلاتی که وجود داشت مرتفع شده است.

وی تصریح کرد: عمده دغدغه هواداران چمن طبیعی ورزشگاه بود که الحمدالله آماده است و بر طبق آخرین صحبتی که با مشاور، ناظر و پیمانکار پروژه داشته ایم، این امیدواری را دادند که در همین ماه (فروردین جاری) باشگاه‌های ما بتوانند در ورزشگاه بازی کنند و فکر می‌کنم که هفته‌های آخر باشگاه‌های داماشیان و سپیدرود بتوانند در ورزشگاه عضدی بازی نمایند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: تمام هم و غم این بود که ورزشگاه عضدی را تا پایان فصل برسانیم که این مهم رخ داد.

آرمان با اشاره به عملکرد خود در طی یکسال گذشته، عنوان کرد: انتظاری که از بنده وجود داشت این بود که ظرف مدت یکسال همه مشکلات ورزشی استان گیلان را برطرف کنم اما واقعا این اتفاق بسیار سخت است و زمانی که بنده در این جایگاه قرار گرفتم، ورزشگاه عضدی دارای چمن و سکوهای بسیار نامطلوب بود که توانستیم یک سکو از سه سکوی تماشاچیان را بازسازی کنیم و بنا داریم که دو سکوی دیگر را طی برنامه ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به اتمام برسانیم و بمانند ورزشگاه تختی انزلی سکوی روبرو را نیز بهره برداری شود.

آرمان تاکید کرد: ورزشگاه‌های عضدی، قایقران بندر انزلی، آستارا، پوریای ولی تالش و فومن همه دارای مشکلاتی بوده‌اند و باید بر رفع معضل همه آن‌ها تمرکز کنیم. از شرایط سخت غیر استاندارد بودن ورزشگاه‌ها عبور کردیم و ان شاالله برای تکمیل و تجهیز ورزشگاه‌ها گام بر می‌داریم.

وی ادامه داد: پس از تکمیل سکوهای ورزشگاه عضدی باید نور آن را تکمیل نماییم و پس از آن پیست تارتان بازسازی کنیم، همه این مجموعه باید تکمیل گردد.

وی با یادآوری شرایط قبل اماکن ورزشی استان گفت: نزدیک به یک دهه شرایط بدی برای اماکن ورزشی و ورزشگاه‌های گیلان رقم خورد که باید با تلاش و پشتکار این اماکن را به وضعیت مطلوب برسانیم.

آرمان در پاسخ به این سوال که ورزشگاه‌های گیلان شرایط برگزاری مسابقات در حال حاضر را دارند یا خیر، گفت: همه ورزشگاه‌های استان اعم از ورزشگاه‌های تیم‌های ملوان بندر انزلی، شهرداری آستارا، چوکای تالش و ورزشگاه سردار جنگل رشت برای برگزاری بازی مشکلی ندارند اما زمین استادیوم آزادی فومن امکان بازی وجود ندارد.

وی در خصوص مشکل این زمین افزود: برای بحث جانمایی دکل‌های نور در آنجا مشکل داریم چندین بار پیمانکاران و مهندسین مشاور ارزیابی کرده‌اند اما نتوانستند نقطه‌ای را برای استقرار دکل‌های نور بیابند چون این معضل وجود دارد که به ساختمان‌های مجاور ورزشگاه آسیب برسد و فشردگی در اطراف وجود دارد و از این بابت در زمینه ورزشگاه آزادی فومن دارای مشکل هستیم.

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.