صفیر گیلان/در چهارمین همایش تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت توسط معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تجلیل بعمل آمد

به گزارش صفیر گیلان، در چهارمین همایش تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت توسط معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان قدردانی شد.
در این مراسم داوطلب _مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد لوح تقدیری با عنوان ذیل دریافت کرد.
جناب آقای محمدرضا داوطلب
شهید از اسماء خداوند و شاهد و گواه بر همگان هیچ چیز از او پنهان نیست، به دقت اعمال و رفتاران را زیر نظر داشته و برای خدمتگزاران واقعی دعا می کند.
در سال ۱۴۰۲ رفیق اعلاء یاریمان نمود تا در کنار شما عزیز ایثارگر جلوه هایی از عشق، دلدادگی و عطش خدمت به ایثارگران عزیز را در دولت مردمی سیزدهم رقم بزنیم.
کوشش، همت و مجاهدتتان را می ستاییم و از حمایت، همراهی و تلاش بی دریغتان در راستای ترویج فرهنگ غنی و تمدن ساز ایثار، جهاد و شهادت و تجلیل و تکریم از ایثارگران عزیز صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری می نماییم.
انتخاب شما که افتخار حضور «چهارمین همایش ملی تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت» را کسب نموده اید تبریک عرض نموده، امیدوارم این تجلیل و لوح سپاس پاسخی برای تلاش های قلبی و انگیزه ای برای خدمت بیشتر در آینده به جامعه هدف باشد. برایتان بهترین ها را آرزو می کنم.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی