اختصاصی صفیر گیلان؛شهردار احمدسرگوراب شفت در حاشیه افتتاح پارک ملت این شهر در گفتگو با خبرنگار صفیر گیلان اظهار کرد: شهر احمدسرگوراب از سال ۱۳۸۲ از روستا تبدیل به شهر شده و بر اساس طرح جامع تفصیلی ۸۷۷ هکتار است. رضا نیکویی با اشاره به وجود مفاخر عدیده در احمدسرگوراب افزود: این شهر در دوران […]

اختصاصی صفیر گیلان؛شهردار احمدسرگوراب شفت در حاشیه افتتاح پارک ملت این شهر در گفتگو با خبرنگار صفیر گیلان اظهار کرد: شهر احمدسرگوراب از سال ۱۳۸۲ از روستا تبدیل به شهر شده و بر اساس طرح جامع تفصیلی ۸۷۷ هکتار است.

رضا نیکویی با اشاره به وجود مفاخر عدیده در احمدسرگوراب افزود: این شهر در دوران دفاع مقدس هفت شهید گلگون‌کفن تقدیم اسلام کرده و علاوه بر آن دارای پزشکان متبحر چون   دکتر رجب زاده ،دکتر راد، دکتر فریدون احمدی نژاد  ،دکتر مجید شمس و خانم دکتر خاوری و  هنرمندان بنام و خواننده محبوبی همچون پرواز همای است.

شهردار احمد سر گوراب از وجود سالن ورزشی،خانه بهداشت، اداره پست پارک شهر و غیره  در این شهر تازه تاسیس خبر داد  و گفت :مجموعا” مردم منطقه ،خیران و شهروندان فهیم ۶۱ هزار و ۳۰۰ متر مربعزمین را برای احداث ساختمانهای اداری  و توسعه و عمران شهری اهدا کردند.

ایشان همچنین از اهداء زمین برای بازگشایی معابر و خیابان  و بلوارهای کشاورز در سطح شهر احمد سر گوراب اشاره و افزود: شهروندان ۹۴ هزار ۷۶۹ متر مربع برای بازگشایی معابر  اهدا نموده و به عبارتی  در کل شهروندان خیر برای توسعه شهری احمد سر گوراب ۱۵۶ هزار و ۱۱۹ متر مربع زمین اهدا کردند .

شهردار احمدسرگوراب با بیان اینکه در این شهر از سال ۹۲ ایستگاه سی.ان.جی راه‌اندازی شده تصریح کرد: به‌زودی ایستگاه پمپ‌بنزین در شهر احمدسرگوراب با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث می‌شود و عملیات اجرایی این پروژه با خرید زمین تقریباً آغاز و مجوز صادر و به  زودی شاهد احداث جایگاه بنزین خواهیم بود.

وی شورا و شهروندان شهر خود را از بین ۱۲۰۰شهر در سطح کشور اول خواند و گفت:شهروندان احمد سر گورابی فرزند شهرد خود را  ۱۵ سال به عنوان شهردار ابقا نمودند و من دست همه ی اهالی را می بوسم و از خانمهای منطقه تقدیر می کنم.

وی در بخشی دیگر از گفتمانش اظهار کرد: خدمت نماینده  محبوب منطقه جناب افتخاری باید بگویم که در عرصه سیاسی  مردم احمد سر گوراب از بین تمام کاندیداها بیشترین رای را به ایشان داده و امیدواریم با تعهدات ایشان شاهد اعتبارات خوبی برای توسعه  این شهر باشیم.

 وی از شهروندان بخاطر صبر و حوصله طولانی در  پروژه احداث پارک ملت احمد سر گوراب عذر خواهی کرد و گفت: این شهر جدید وتازه تاسیس است و مشکلات زیادی دارد و ما مجبور بودیم در تمام عرصه اعتبارات را نقسبم کنیم و این عامل کندی حرکت پروژه هاست.

شهردار نیکوییاز احداث بیش از ۷ پلدر شهرستان خبر داد و افزود: ۱۲ دستگاه ماشین الات  برای عمران و آبادانی و مواقع بحران خریداری و در این سالها اسفالت خیابان و معابر رانیز داشتیم.

ایشان از احداث ساختمان سه طبقه شهرداری و ایستگاه اتش نشانی با ساختمان اداری  و مکان استراحت آتش نشانان خبر داد و گفت: ما توانستیم ا یک کیلومتر و نیم بلوار ورودی را به شهر توسعه و ادامه دادیم.

نیکویی از تخصیص اعتبار ۲۵۰ میلیون تومانی برای هدایت آبهای سطحی خبر داد و گفت: هم اکنون نیز پیمانکار  این پروژه در حال کار است.

با سرمایه گذاری مذاکره و ایشان را راغب و زمین خریداری و مجوز انجام و به زودی شاهد احداث جایگاه بنزین خواهیم بود.

شهردار احمد سرگوراب از اجرای سالانه ۴ پروژه کوچک و بزرگ در این شهر تازه تاسیس خبر داد و گفت: به زودی بیش از شش رشته کوچه و خیابانها شهر  اسفالت می شود که این از لطف خداوند ، برکت نظام جمهوری اسلامی ، حمایت عالی مسئولان کشوری و  سازمان  استانداری و شهرداریها ، فرمانداران ،نمایندگان ادوار و همکاری شوراهها و شهروندان تقدیر تشکر کرد.

  وی با اشاره به خدمات عمرانی انجام‌شده برای شهروندان احمدسرگوراب گفت: طی سال‌های اخیر ۲۴ رشته کوچه و معابر جدید در شهر ایجادشده است.

 شهردار احمد سرگوراب شروع عملیات اجرایی این پروژه را  از سال ۸۶ به کار فرمایی شهرداری احمد سر گوراب با اجرای امانی و پیمانی با تامین اعتبار استانی ،داخل مطرح نمود و گفت:برای احداث پارک ۸۰۰۰ مترمربعی شهر احمدسرگوراب شفت یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی و ۳۰۳ میلیون تومان از اعتبارات داخلی هزینه شده است.

شهردار زضا نیکویی در پایان ضمن احترام مجدد خدمت شهروندان گرامی، مسئولین محترم دستگاه های اجرایی و نظارتی استان و شهرستان گفت:برخود لازم می دانم به عنوان خدمتگزار کوچک شهروندان محترم از طرف خانواده بزرگ شهرداری این شهر  از شرکت پرشور مردم در مراسم افتتاحیه پارک ملت احمد سر گوراب صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

//زلیخا صفری راسته کناری

image_2019_6_14-2_46_51_51_6qs

احمد سر گوراب image_2019_6_14-2_46_38_272_jSVimage_2019_6_14-2_46_38_266_Wcb