صفیر گیلان؛فکور فرماندار فومن تاکید کرد: استقبال مردم شرط اصلی موفقیت در افزایش ایمنی عمومی است و بنابراین باید شرایط اقناع افکار عمومی و اقبال مردم را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونای شهرستان فومن به ریاست موسی فکور فرماندار شهرستان در روز سه شنبه مورخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد.

فکور با اشاره به این که شهرستان اکنون در شرایط زرد کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: روند نارنجی شدن شهرستان ها شتاب گرفته و بنابراین ضرورت دارد پروتکل ها و اقدامات پیشگیرانه با دقت بیشتری اجراء شود.

فرماندار شهرستان با بیان این که باید از تمام ظرفیت ها به منظور افزایش سرعت واکسیناسیون استفاده کرد، افزود: باید از امکانات و ظرفیت بسیج در تسریع واکسینه کردن مردم بهره بگیریم زیرا میزان واکسیناسیون دوز سوم که اکنون زیر ۵۰ درصد است و قابل قبول نیست.

فکور فرماندار فومن تاکید کرد: استقبال مردم شرط اصلی موفقیت در افزایش ایمنی عمومی است و بنابراین باید شرایط اقناع افکار عمومی و اقبال مردم را فراهم کرد.

وی اظهار کرد: همکاری و حضور موثر اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران در روستاها و همچنین اتاق اصناف و اداره صمت در سطح بازار، از الزامات موفقیت در افزایش واکسیناسیون است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به وضعیت به نسبت مطلوب شهرستان از حیث شیوع بیماری، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ بیمار کرونایی در بیمارستان فومن بستری نیست. وی افزود: واکسیناسیون در شهرستان به طور مستمر انجام می شود، اما استقبال عمومی از دوز سوم باید با برنامه ریزی و اقدام درست، افزایش یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن تشریح برنامه های سپاه فومن برای افزایش واکسیناسیون عمومی در سطح شهرستان، بر لزوم همکاری تمام ادارات و دستگاه های اجرایی در تسهیل و تسریع در دریافت دوز سوم واکسن کرونا تاکید کرد.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری