فرماندار شهرستان فومن خاطر نشان ساخت که پیگیری ها تا زمان حصول نتیجه و تأمین اقلام مذکور برای بیماران فومنی ادامه خواهد داشت.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان  از فومن، نظر به شیوع گسترده ویروس کرونا با سویه دلتا و وضعیت قرمز شهرستان، با پیگیری های مستمر محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن، به منظور مدیریت و تأمین اقلام لازم جهت استمرار خدمات رسانی درمانی به بیماران و افراد بستری شده کرونایی در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) و پس از هماهنگی های به عمل آمده با سرهنگ رحمانی فرمانده دانشکده پرواز هوانیروز و نماینده تام الاختیار هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در گیلان، مکاتبه ای با دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان به منظور درخواست یک دستگاه اکسیژن ساز به ظرفیت ۶۰۰ لیتر و همچنین تعداد ۲۰۰ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری انجام شد.
به گفته فرماندار شهرستان، در نتیجه پیگیری های به عمل آمده، استاندار گیلان طی مکاتبه ای با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، خواستار تأمین اقلام مذکور گردید.
فرماندار شهرستان فومن خاطر نشان ساخت که پیگیری ها تا زمان حصول نتیجه و تأمین اقلام مذکور برای بیماران فومنی ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است که با پیگیری های قبلی فرماندار فومن و با معاضدت سرهنگ رحمانی فرمانده دانشکده پرواز هوانیروز و نماینده تام الاختیار هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در گیلان، پروژه نوسازی و تجهیز مرکز درمانی شهر ماکلوان با هزینه ای بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان انجام شد، مشارکت در ساخت و تجهیز چندین خانه بهداشت در شهرستان و همچنین پروژه بازسازی و تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی فومن (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان شامل افزودن بخش های تخصصی سی تی اسکن و ام. آر. آی. به این بیمارستان که آن را به قطب درمانی غرب استان تبدیل می کند، در حال انجام است.