در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان عنوان شد؛

اسحاقی؛افتتاح کتابخانه مرکزی یکی از مهمترین موضوعات امیدآفرین در فضای فکری و فرهنگی جامعه گیلانی است/تقوی: کتابخانه مرکزی رشت پس از ۲۰ سال همچنان در انتظار تکمیل است

  پرینت
اسحاقی؛افتتاح کتابخانه مرکزی یکی از مهمترین موضوعات امیدآفرین در فضای فکری و فرهنگی جامعه گیلانی است/تقوی: کتابخانه مرکزی رشت پس از ۲۰ سال همچنان در انتظار تکمیل است
شناسه خبر : 68024 | تاریخ انتشار : 16 اسفند 1401 - 16:08 | 142 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

سید محمد اسحاقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان همچنین در این روز با همراهی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان پس از بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی میرزاکوچگ جنگلی رشت با حضور در محل پروژه کتابخانه مرکزی رشت در جریان روند پیشرفت و عملیات تجهیز آن قرار گرفت.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان همچنین در این روز با همراهی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان پس از بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی میرزاکوچگ جنگلی رشت با حضور در محل پروژه کتابخانه مرکزی رشت در جریان روند پیشرفت و عملیات تجهیز آن قرار گرفت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در نخستین روز از اجرای طرح کتابخانه گردی به مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در در بازدید از کتابخانه مرکزی رشت گفت: بدون شک افتتاح کتابخانه مرکزی یکی از مهمترین موضوعات امیدآفرین در فضای فکری و فرهنگی جامعه گیلانی است.

سید محمد اسحاقی در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های فراوان کتابخانه مرکزی رشت و ثمرات مثبت و سازنده این مرکز برای مردم استان بویژه شهر رشت تکمیل و اهدای آن به مردم را از مهمترین وظایف همه دست اندرکاران پروزه عنوان و هرگونه کم کاری و دست اندازی در بهره برداری کامل آن را خطایی نابخشودنی داست.

معاون استاندار گیلان همچنین ایجاد زیرساخت‌های مختلف در حوزه‌های فرهنگی، تجاری و… را برای عموم مردم امید آفرین عنوان کرد و با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در ایجاد یاس و ناامیدی و تزریق آن در جامعه بویژه در بین جوانان و نوجوانان، بر لزوم تلاش و جدیت در تکمیل پروژه‌های فرهنگ نظیر کتابخانه‌های عمومی استاندار و بزرگ تاکید کرد.
وی در ادامه‌عدم همراهی مسئولین در به ثمر رسیدن کتابخانه مرکزی رشت مورد نکوهش قرار داد و گفت: بدون شک افتتاح کتابخانه مرکزی یکی از مهمترین موضوعات امیدآفرین در فضای فکری و فرهنگی جامعه گیلانی است.

کتابخانه مرکزی رشت پس از ۲۰ سال همچنان در انتظار تکمیل است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان نیز در جریان بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان از کتابخانه مرکزی رشت ضمن ارائه گزارشی در خصوص پیگیری‌های مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان برای به ثمر رسیدن بزرگترین پروژه فرهنگی شمال کشور، این کتابخانه بزرگ را یکی از مدرنترین و کاملترین مراکز فرهنگی کشور عنوان کرد.

یاسر تقوی همچنین خاطر نشان کرد: علیرغم پیگیری‌های متعدد مسئولین استانی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و چهره‌های تاثیرگزار فرهنگی این پروژه با گذشت غریب ۲۰ سال همچنان در انتظار تکمیل و تحویل آن به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به عنوان بهره برداری پروژه است.
تقوی همچنین به خرید تجهیزات مختلف کتابخانه مرکری توسط مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان نیز اشاره کرد و از آۀماده‌سازی بیش از ۳۰هزار جلد کتاب برای اختصاص به کتابخانه خبر داد.

وی اضافه کرد در صورت تکمیل این پروژه عظیم فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی در اولین فرصت و در کمنرین زمان ممکن به تجهیز و اماده‌سازی این کتابخانه خواهد پرداخت و مردم فرهنگ دوست گیلان و شهر رشت را از این نعمت بزرگ فرهنگی بهره‌مند خواهد ساخت.
کاشت نهال، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی رشتی دوزی توسط یکی از هنرمندان برجسته استان و برگزاری محفل شعرخوانی جمعی از شعرا در محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان از دیگر برنامه‌های نخستین روز گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در کتابخانه عمومی میرزا کوچک جنگلی رشت بود.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.