اشتغال زایی جوانان با حمایت از کالای ایرانی/رسانه ها مروج حمایت از کالای ایرانی

  پرینت
اشتغال زایی جوانان با حمایت از کالای ایرانی/رسانه ها مروج حمایت از کالای ایرانی
شناسه خبر : 15530 | تاریخ انتشار : 15 فروردین 1397 - 12:52 | 6814 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

آیت الله فلاحتی گیلانی با تاکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی با خرید کالای ایرانی توسط آحاد مردم محقق می‌شود، افزود: حمایت از کالای ایرانی سبب افزایش حجم تولید کالای داخلی و اشتغال زایی جوانان متخصص و متعهد ایران اسلامی است. بهگزارش پایگاه اطلاع رسانیصفیر گیلان به نقل از اکونیوز، آیت‌الله رسول فلاحتی گیلانی با […]

آیت الله فلاحتی گیلانی با تاکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی با خرید کالای ایرانی توسط آحاد مردم محقق می‌شود، افزود: حمایت از کالای ایرانی سبب افزایش حجم تولید کالای داخلی و اشتغال زایی جوانان متخصص و متعهد ایران اسلامی است.

بهگزارش پایگاه اطلاع رسانیصفیر گیلان به نقل از اکونیوز، آیت‌الله رسول فلاحتی گیلانی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: نامگذاری سال‌ها با هدف تسریع در رشد و تعالی کشور انجام می شود.

*اشتغال زایی جوانان با حمایت از کالای ایرانی

وی با تاکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی با خرید کالای ایرانی توسط آحاد مردم محقق می‌شود، افزود: حمایت از کالای ایرانی سبب افزایش حجم تولید کالای داخلی و اشتغال زایی جوانان متخصص و متعهد ایران اسلامی است.

استاد عالی حوزه علمیه با بیان اینکه تولید کنندگان باید در تولید, کیفیت بالا را در  نظر بگیرند، گفت: پیغمبر خدا فرزندی داشتند به نام ابراهیم، ابراهیم به نقلی ۱۹ ماه، به نقلی ۲۰ ماه و به نقلی ۲۱ ماه سن داشتند که از دنیا رفتند و پیامبر ایشان را در بقیع دفن می کردند که  شخصا وارد قبر شده و با دقت اطراف قبر را درست می کردند، کسی گفت که یا پیامبر(ص) جنازه را دفن می‌کنیم چه فرقی می کند که اینقدر محکم کاری می کنید که پیامبر خدا پاسخ دادند که  مومن هر کاری که می کند باید محکم کاری کند حتی در قبر.

*وظیفه تولیدکنندگان در برابر مصرف کنندگان

آیت الله فلاحتی‌گیلانی گفت: اگر تولیدکنندگان به این نکته توجه کرده و در تولید وسواس لازم را داشته باشند و به تولید کالای با کیفیت اقدام کنند قطعا مردم هم بیش از گذشته از تولید داخلی حمایت می کنند و این وظیفه مهم تولیدکنندگان برای تحقق علمی شعار سال است.

وی با اشاره به بازدیدهایش از صنایع و کارخانجات در سراسر کشور، تصریح کرد: برخی تولیدکنندگان در منطقه همتا ندارند و تولیداتشان کیفی و قابل رقابت در سطح جهانی است که باید حمایت شوند.

*ماجرای حمایت آیت‌الله مرعشی(ره) از کالای ایرانی

استاد عالی حوزه علمیه و دانشگاه با بیان اینکه توصیه‌ام به مردم شریف گیلان و سراسر کشور این است که مردم تا توان دارند از تولید داخلی حمایت کنند، اظهار کرد: مرحوم آیت اله العظمی مرعشی همواره توصیه بر خرید کالا و لباس ایرانی داشتند، عزیزی به ایشان گفتند که این دکمه قبای شما خارجی است و ایشان پس از مراجعه به خانه دکمه را کندند و به همرسان فرمودند پارچه را گرد و مثل دکمه درست کنید تا از کالای خارجی استفاده نکنیم. وقتی مرجع ما که الگوی جامعه هستند چنین سیره‌ای دارند باید همه در حمایت از کالای ایرانی با تمام توان مشارکت کنیم.

آیت الله فلاحتی‌گیلانی با اشاره به معضل بیکاری جوانان دانشگاهی در کشور، تاکید کرد:  حمایت از کالای داخلی سبب حمایت از  اشتغال جوانان و ارتقای سطح معیشت خانواده‌های ایرانی بوده و حمایت از کالای ایرانی سبب ارتقای خودباوری جوانان است.

*خرید کالای ایرانی افتخار ملی است

وی با اشاره به نقش دوسویه تولید کننده و مصرف کننده در حمایت از کالای ایرانی، گفت: تولید کننده با تولید کالای مرغوب و قیمت پایین و مناسب نقش مهمی در جذب نظر مصرف کننده دارد.

استاد عالی حوزه علمیه و دانشگاه با بیان اینکه خرید کالای ایرانی یک افتخار ملی است، خاطرنشان کرد: خرید کالای خارجی سبب از بین رفتن فرصت‌های شغلی در کشور است.

*رسانه ها مروج حمایت از کالای ایرانی

آیت الله فلاحتی‌گیلانی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی در جامعه برای حمایت از کالای ایرانی گفت: رسانه‌ها راهکارهای حمایت از کالای ایرانی را از مسئولان مطالبه کنند.

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.