به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛با دستور رئیس جمهور و با حضور علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی وعمومی، استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مدیران کل استان و مسئولان محلی شهرستان لنگرود ، بیمارستان ۱۳۵ تختخوابی شهید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛با دستور رئیس جمهور و با حضور علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی وعمومی، استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مدیران کل استان و مسئولان محلی شهرستان لنگرود ، بیمارستان ۱۳۵ تختخوابی شهید حسین‌پور لنگرود افتتاح و بهره برداری رسید.

توریسم سلامت در کشور با اتمام کرونا توسعه پیدا می‌کند

دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری با حائز اهمیت برشمردن توسعه و تکمیل بیمارستان‌های مرزی و مرکزی، گفت: توریسم سلامت در کشور پس از اتمام کرونا توسعه پیدا می‌کنند.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری در افتتاح بیمارستان شهید حسین پور لنگرود با اشاره به اهمیت توسعه خدمات سلامت در استان های شمالی و گردشگر پذیر، اظهار کرد: خدمت به استان های شمالی از جمله گیلان و خراسان و آذربایجان که مهمان پذیرند، بسیار برای ما مهم هستند.

توسعه توریسم سلامت ایران با اتمام کرونا

وی با اشاره به توسعه توریسم سلامت پس از اتمام بحران کرونا، افزود: کرونا تمام می‌شود اما توریسم سلامت برای ما بسیار مهم است و بیمارستان های مرکزی و مرزی می توانند به گردشگران پس از این دوران کمک کند.

رئیس جمهوری با بیان اینکه قبل از انقلاب اگر کسی بیماری پیدا میکرد مجبور بود به خارج سفر کند، گفت: اکنون خارج نشینان حاضر هستند برای درمان به ایران سفر کنند که این کاری پر افتخار طی ۴۳ سال گذشته محسوب می‌شود.

احداث و تکمیل ۱۳ بیمارستان در کشور طی بحران کرونا

معاون وزیر راه و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی نیز در حاشیه افتتاح بیمارستان ۱۳۵ تخت‌خوابی شهید حسین پور لنگرود با اشاره به سیاست این سازمان در تکمیل و توسعه بیمارستانهای کشور در دوران کرونا، اظهار کرد: این سازمان تلاش کرده به عنوان بازوان اجرایی دولت با همکاری مشاوران، پیمانکاران و مهندسان اقدامات شایسته ای انجام دهند تا دغدغه وزرات بهداشت کاهش پیدا کند.

مهندس علی نبیان با بیان اینکه در ۱۵ ماه اخیر احداث و تکمیل بیمارستان های نیمه تمام را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، افزود: از ۱۴ بیمارستانی که برای تکمیل هدف گذاری شده بود، ساخت و تکمیل ۱۳ بیمارستان به اتمام رسیده و ظرف یک ماه آینده آن یکی هم تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه بیمارستان لنگرود با ۱۳۵ تخت و با مساحت بالغ بر ۱۱ هزار متر مربع احداث شده، گفت: برای احداث و تجهیز این بیمارستان بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

به گزارش صفیر گیلان؛ گیلان بیمارستان ۱۳۵ تختخوابی شهید حسین پور لنگرود در سی‌ و یکمین آیین پویش ره سلامت با اعتبار ۲۸۰ میلیارد تومان توسط حسن روحانی، رئیس جمهور به صورت وبیناری همزمان با افتتاح ۶ پروژه حوزه سلامت کشور به صورت رسمی افتتاح شد.

گفتنی است : بیمارستان شهید حسین پور لنگرود در چهار طبقه و با زیربنای ۱۱ هزار و ۴۴۳ مترمربعی ساخته شده و دارای درمانگاه، اورژانس، تصویر برداری، فیزیوتراپی، بخش های بستری کودکان، زنان و زایمان، زنان LDR ، مراقبت ویژه (CCU)، مراقبت ویژه (ICU )، اعمال جراحی، بستری داخلی و بستری خارجی است.