فرماندار فومن با اشاره به این که حفظ شرکت های فعال و خارج از واحدهای راکد از وضعیت توقف، در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: برنامه ریزی به منظور افزایش سطح تولید و اشتغالزایی باید با فراهم شدن فضا و تسهیل در فعالیت کارآفرینان همراه باشد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ در نهمین روز از دهه مبارک فجر، صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، موسی فکور فرماندار شهرستان با حضور در شهرک صنعتی کوچیچال، یک واحد شرکت تولیدی بسته بندی را افتتاح کرد.

این شرکت بسته بندی چای، قند و شکر، حبوبات، برنج و ادویه جات با اعتبار حدود ۳ میلیارد تومان در شهرکت صنعتی کوچیچال فومن آغاز به کار نموده و برای ۱۰ نفر فرصت شغلی فراهم می کند.

فکور فرماندار شهرستان در این مراسم با اشاره به تلاش مسئولین در افزایش اشتغال و رونق تولید، اظهار کرد: یکی از اولویت های اصلی کشور در سال های اخیر با توجه به فشارهای اقتصادی تحمیلی از سوی دشمنان، توجه به بخش تولید است که مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان با بیان این که کار تولیدی، جهاد است، افزود:برطرف کردن موانع پیش روی سرمایه گذاران از بایسته ها است و اکنون با توجه به تعطیلی برخی کارخانجات شهرستان، باید تمام تلاش ها به سمت فعال سازی واحدهای تولیدی معطوف شود.

فکور با اشاره به این که حفظ شرکت های فعال و خارج از واحدهای راکد از وضعیت توقف، در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: برنامه ریزی به منظور افزایش سطح تولید و اشتغالزایی باید با فراهم شدن فضا و تسهیل در فعالیت کارآفرینان همراه باشد.

وی از آماده سازی ۵۰ مجوز بی نام در استان برای واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: اقدامات این چنینی در راستای تسهیل در فعالیت سرمایه گذاران بخش تولید و صنعت انجام می شود.