اجرای پروژه پل حسینکوه بخش مرکزی فومن توسط نیروی زمینی ارتش با هدف تکریم هر چه بیشتر به محرومان و خانواده شهداست.

اختصاصی/صفیر گیلان؛پروژه پل ارتباطی روستای حسینکوه از توابع بخش مرکزی شهرستان توسط مهندس شاهین علیزاده معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان فومن افتتاح شد.

این پروژه با همکاری فرمانده عملیات و فرودگاه های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی ارتش و بنیاد مسکن شهرستان فومن با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

/گفتنی است پل روستای حسینکوه از توابع  بخش مرکزی شهرستان فومن در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۹ مورد بازدید امیر خلبان رحمانی قرار گرفت و ایشان در نشستی با رماندار و مدیر وقت بنیاد مسکن و دهیار روستا با بستن قرار داد با بنیاد مسکن  پروژه را  آغاز و امروز ۱۹ بهمن ۹۹ این پروژه به مردم محروم و کمتر بروردار منطقه به ویژه انواده اولین شهیده حوزه سلامت شهرستان بدون حضور نماینده نیروی زمینی ارتش در استان گیلان و با حضور معاون فرماندار به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است که  گاز رسانی به بیش از ۵ خانوار روستا به دلیل عدم وجود این پل امکان پذیر نبود و  گرمایش این خانوارها با نت می باشد.

بیشتر بخوانید؛

یک روز با سرهنگ خلبان رحمانی

“””تکریم خانواده شهیده «فیروزه خوشگفتار» تا ایستادن بر صف اول نماز جمعه فومن+تصاویر

“”نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری بنیاد مسکن در حسینکوه فومن پل می سازد+تصاویر   

“”از محراب ،مسجد تا پل های ارتباطی روستایی+تصاویر

از محراب ،مسجد تا پل های ارتباطی روستایی+تصاویر

“”خلبان رحمانی ؛ «هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر / آرام‌تر از آهو بی‌باک‌تر از شیرم / هر لحظه که می‌کوشم در کار کنم تدبیر / رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر.»

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری