به مناسبت هفته دولت صبح امروز پیست ورزشی دو میدانی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر ، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان در زمین ورزشی شهید کروبی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان ، فاطمه قاسمی ؛رئیس اداره ورزش شهرستان آستانه اشرفیه ضمن تبریک هفته دولت از افتتاح پیست ورزشی دو میدانی در زمین ورزشی کروبی با اعتبار۵۵۰ میلیون تومان گفت و افزود : پیست ورزشی دو میدانی بمنظور سهولت و امنیت بیشتر ورزشکاران به متراژ ۳۵۰ متر در ۳/۵ که به تفکیک ۴۰۰ میلیون سهم نماینده و ۱۵۰ میلیون نیز از اعتبارات استانی در زمین ورزشی کروبی احداث شده است .

وی افزود:افتتاح سکوی ورزشی بندرکیاشهر نیز با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان(۶۰۰ میلیون سهم نماینده و ۳۰۰ میلیون تومان سهم استانی)، تامین نور زمین ورزشی سیاهکوچه و پرکاپشت یاورزاده و تامین اماکن از دیگر اقدامات و پروژه های اداره ورزش و جوانان در هفته دولت می باشد.

قاسمی همچنین از توسعه پیست درسال آینده با در نظر گرفتن اعتبارات خبر دادو گفت :تامین نور زمین ورزشی شهید کروبی درسال جاری به دلیل مسائلی متوقف شد که با تلاش کارشناسان سال آینده هم تامین نور زمین ورزشی کروبی و توسعه پیست ورزشی دومیدانی را خواهیم داشت.