هاشمی با اشاره به اینکه این کارخانه بدون دریافت تسهیلات بانکی آغاز به کار کرده گفت: با حضورفرماندار شهرستان فومن ، و مسئولان این کارخانه افتتاح شد.

اختصاصی/صفیر گیلان؛با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن، و هاشمی رئیس اداره صمت شهرستان و مسئولان  پروژه  صنایع سلولوزی امیرفواد فومن تولید کننده دستمال کاغذی با برند تجاری فواد افتتاح شد.

این کارخانه تولید کننده انواع محصولات سلولوزی و بهداشتی مانند : دستمال های جعبه ای ۲۰۰ برگ و ۳۰۰ برگ طرح دار و ساده ، دستمال های حوله و توالت در طرح هاو رنگ های مختلف با بسته بندی های گوناگون ، دستمال سفره طرح دار و ساده ، دستمال سافت پک ( اقتصادی ) و استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک و پیشرفته صنعت سلولوزی و کاغذ تیشو مجهز به پیشرفته ترین آزمایشگاه های کنترل کیفیت با استانداردهای جهانی می باشد.

 هاشمی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان فومن گفت: کارخانه تولید دستمال کاغذی امیرفواد در شهرک صنعتی فومن و  در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شد و  در فاز اول برای ۱۲ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.
هاشمی در گفتگو با خبرنگار صفیر گیلان افزود؛ این واحد صنعتی روزانه ۲ تن تولید در بسته های  ۱۰۰ برگ ۲۰۰ برگ و ۳۰۰ برگ  دستمال جعبه ای و دستمال لوله (دلسی) تولید می کند و روزانه ۱۸ هزار جعبه دستمال کاغذی روانه بازار می شود.
همچنین ارزش ریالی دستگاه این کارخانه  ۱۸ میلیارد ریال و  ارزش بنا ۴ میلیار و ۸۰۰ با ابعاد سوله  ۵۱۰ متری و ابعاد واحد تولیدی و اداری ۸۰ متری از امروز کار خود را اغاز کرد تا گامی در راستای توسعه صنعت و تولید و اشتغال  در شهرستان برداشته شود .
گفتنی است مدیر این مجموعه راه اندازی کارخانه  تولید دستمال کاغذی امیرفواد را بدون تسهیلات بانکی و از اورده شخصی راه اندازی کرده است.
تهیه و تنظیم/زلیخا صفری راسته کناری
  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری