به گزارش صفیر گیلان،فاز یک مجتمع خدماتی- رفاهی بندر انزلی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در شهرستان انزلی به طور رسمی افتتاح گردید

به گزارش صفیر گیلان؛فاز یک مجتمع خدماتی- رفاهی بندر انزلی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در شهرستان انزلی به طور رسمی افتتاح گردید.

فاز یک مجتمع خدماتی- رفاهی بندر انزلی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان – مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و فرماندار بندر انزلی بطور رسمی افتتاح گردید.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در این مراسم اظهار کرد: مجتمع خدماتی – رفاهی بندر انزلی در زمینی به مساحت تقریبی ۲ هکتار و با زیربنای ۶۳۶۴متر مربع احداث شده است که برای راه اندازی این مجتمع تاکنون بالغ بر۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
فریبرز مرادی افزود: مجتمعهای خدماتی- رفاهی با هدف فراهم نمودن ایمنی عبور ومرور و ایجاد زمینه راحتی و آرامش خاطر کاربران جاده ای احداث می گردد.
وی با اشاره به این نکته که با افتتاح این مجتمع، تعداد مجتمع های خدماتی- رفاهی در حال بهره برداری در استان به ۱۸ باب رسیده، گفت: تعداد ۱۰ باب مجتمع خدماتی رفاهی دیگر نیز در سطح استان درحال احداث می باشد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در ادامه تصریح کرد: از جمله امکانات این مجتمع خدماتی رفاهی در افتتاح فاز۱ شامل نمایشگاه خودرو ( نمایندگی ایران خودرو ) واحدهای کامل خدمات خودرویی و تعمیرگاهی – رستوران – کافی شاپ – یک واحد اقامتی – نمازخانه و سرویسهای بهداشتی می باشد که بدلیل شیوع ویروس کرونا ، درحال حاضر بخش رستوران و کافی شاپ آماده ارائه خدمات نمی باشد. ( ساختمان و تاسیسات تکمیل و آماده به کار می باشد که به محض رفع محدودیتها ، راه اندازی خواهد شد ) می باشد.
مرادی افزود: با افتتاح این مجتمع در فاز نخست زمینه اشتغال حداقل ۳۲نفر بطور مستقیم فراهم گردید.

۷ شهریور ۱۴۰۰