همزمان با آغاز دهه مبارک فجر سه پروژه صنعتی با ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی در شهر صنعتی رشت با حضور استاندار گیلان افتتاح و رسما به بهره‌برداری رسید.

  • صفیر گیلان/به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، در نخستین روز از دهه مبارک فجر و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سه شرکت صنعتی تولید کننده کالاهای الکترونیکی، شرکت تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی و یک شرکت تولید کننده انواع رنگ و پوشش ساختمانی افتتاح شد.

شرکت تولید کننده انواع کالاهای الکترونیکی در زمینی به مساحت هفت هزار و ۳۰۰ متر مربع با پنج هزار متر مربع زیربنا برای ۱۳۴ نفر اشتغال زایی داشته است.
اشتغال ایجاد شده در شرکت تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی با ۸۰۰ متر مربع زیربنا و ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار  ۳۹ نفر است.

شرکت تولید کننده انواع رنگ و پوشش ساختمانی نیز امسال احیاء شد در زمینی به مساحت سه هزار و ۴۱۱ متر مربع با ۶۰۰ متر مربع زیر بنا احداث شده ۲۷ نفر اشتغالزایی داشت.

 

راه اندازی ۳۲ طرح صنعتی گیلان همزمان با دهه فجر آغاز گردید/افتتاح ۳ پروژه صنعتی با حضور استاندار گیلان در اولین روز دهه فجر

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر سه پروژه صنعتی با ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی در شهر صنعتی رشت با حضور استاندار گیلان افتتاح و رسما به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها گفت: در دهه فجر امسال ۳۲ پروژه صنعتی با ۵۰۷ هزار میلیارد ریال اعتبار (پنج هزار و ۷ میلیارد تومان اعتبار) و هزار و ۸۶۷ نفر اشتغال زایی در استان گیلان به تدریج در سراسر استان بهره‌برداری می‌رسند.
تیمور پورحیدری اضافه کرد: از این تعداد ۱۸ پروژه در شهرستان رشت سه پروژه در شهرستان بندر انزلی وسایر پروژه‌ها در شهرستان‌های فومن، ماسال، سیاهکل، شفت،رضوانشهر، آستانه اشرفیه، رودسر و لوشان در حال بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: به‌رغم تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی فعالان عرصه تولید به پویایی و حرکت چرخ تولید ادامه می‌دهند.