به گزارش صفیر گیلان؛شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان بعنوان شرکت برتر حوزه ی پدافند غیرعامل وزارت نیرو معرفی شد. صبح امروز در همایشی با حضور دکتر چیت چیان وزیر نیرو و مدیران عامل شرکت های وابسته ی این وزارت خانه، از شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان بعنوان شرکت برتر در اجرای برنامه […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان بعنوان شرکت برتر حوزه ی پدافند غیرعامل وزارت نیرو معرفی شد.
صبح امروز در همایشی با حضور دکتر چیت چیان وزیر نیرو و مدیران عامل شرکت های وابسته ی این وزارت خانه، از شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان بعنوان شرکت برتر در اجرای برنامه های پدافند غیرعامل تجلیل شد.
در این همایش محبعلی رنج ور مدیرعامل و جمشید علیپور معاون مهندسی- توسعه و رییس اداره ی پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان حضور داشتند.

برگزاری دوره ی آموزشی برای آبداران شهرستان آستانه اشرفیه

آبداران شهرستان آستانه اشرفیه با اصول امداد و کمک های اولیه، ایمنی و بهداشت محیط کار آشنا شدند.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی آستانه اشرفیه با اعلام این مطلب گفت: دوره ی آموزشی کمک های اولیه، فوریت های پزشکی- امدادی، ایمنی و بهداشت محیط کار با حضور معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار گیلان و ۳۰ نفر از کارمندان و آبداران این امور برگزار شد.
حسین هاتف افزود: در این دوره ی یکروزه که با مشارکت اداره ی هلال احمر شهرستان در مجتمع آبرسانی شهید خوش سیرت برگزار شد، شرکت کنندگان اصول امداد و کمک های اولیه، ایمنی و بهداشت محیط کار را فرا گرفتند.

photo_2017-03-02_23-13-14