مدیرعامل آبفای کیلان تاکید کرد؛

افزایش تعداد مراکز پاسخگویی آبفا به ۵۲ مرکز | افزایش ۱۰ درصدی بهره وری کارکنان اولویت شرکت است

  پرینت
افزایش تعداد مراکز پاسخگویی آبفا به ۵۲ مرکز | افزایش ۱۰ درصدی بهره وری کارکنان اولویت شرکت است
شناسه خبر : 43565 | تاریخ انتشار : 10 اسفند 1399 - 15:16 | 298 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

جشن فرخنده میلاد امام علی (ع) و روز مرد به صورت مجازی با سخنرانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان افزود: همزمان با یکپارچه‌سازی این دو شرکت، شاهد شیوع بیماری کرونا در استان بودیم که این امر موجب افزایش بی‌سابقه مصرف آب شد.

حسینی با اشاره به اجرای برنامه‌های آموزشی و پویش‌های مردمی جهت مدیریت مصرف آب در ایام کرونا گفت: به منظور حفظ سلامت کارکنان و مشترکین محترم، خدمات شرکت همچون قرائت کنتورهای آب به صورت غیرحضوری از طریق خوداظهاری ارائه شد.

وی افزایش مراکز پاسخگویی از ۱۶ به ۵۲ مرکز را یکی از مهم‌ترین مزایای طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی گیلان برای روستاییان دانست و افزود: در طول یکسال گذشته در بخش عمرانی چندین مرحله به مناسبت‌های مختلف از جمله هفته دولت، دهه فجر و در قالب پویش هرهفته الف-ب-ایران، پروژه‌های متعددی به بهره برداری رسید.

وی از افتتاح چندین طرح آبرسانی روستایی در هفته سوم اسفندماه سال جاری در قالب پویش هرهفته الف-ب-ایران خبر داد و گفت: مدول دوم تصفیه خانه آب گیلان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان در راستای این پویش افتتاح خواهد شد.

حسینی با اشاره به بهره برداری از زمین چمن مصنوعی شرکت آبفای گیلان جهت انجام فعالیت‌های ورزشی کارکنان این شرکت گفت: سلامت کارکنان اولین اولویت ماست و با توجه به شعار سال جاری شرکت در ایام کرونا، سلامت کارکنان، لازمه خدمت است.

وی افزود: ما برای سال ۱۴۰۰ افق‌های روشن‌تری را برای شرکت پیش بینی کرده‌ایم که امیدواریم با همراهی و تلاش کارکنان محقق شود.

حسینی از کارکنان شرکت خواست با مشارکت در نظام پیشنهادات، گلایه‌ها و پیشنهادات خود را جهت حرکت رو به رشد مطرح کنند.

وی، افزایش ۱۰ درصدی راندمان و بهره وری کارکنان در سال جدید را مهم‌ترین هدف شرکت برشمرد و گفت: این امر باید از هم اکنون سرلوحه کار و امور همه کارکنان قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی به مشترکین باید بی‌وقفه و به موقع باشد، تصریح کرد: نتیجه این خدمات رسانی، افزایش رضایت اجتماعی در جامعه است.

حسینی همچنین از درخشش کارکنان این شرکت در ارزشیابی عملکرد و جشنواره‌های مختلف وزارت نیرو قدردانی کرد و گفت: دریافت لوح تقدیر از وزیر محترم نیرو در راستای تحقق اهداف پویش هرهفته الف-ب-ایران یکی از مهم‌ترین افتخارات شرکت آبفای گیلان در سال جاری بشمار می‌رود.

وی افزود: در حوزه‌های روابط عمومی، شورای فرهنگی- دینی، ستاد اقامه نماز، جشنواره تحقیقات و فناور برتر نیز کارکنان این شرکت موفق به کسب تندیس و رتبه‌های برتر در سطح کشوری و استانی شدند.

بنابراین گزارش؛ مراسم جشن میلاد امام علی (ع) به صورت مجازی از طریق اسکای روم برای همه کارکنان شرکت آب و فاضلاب گیلان قابل مشاهده بود.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.